Avalynės parduotuvės steigimas


Įvadas. P modelis. Paslauga. Kainodara. Pasiskirstymas. Rėmimas. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Kultūrinė aplinka. Mikroaplinka. Konkurentai. Pirkėjai. Rinkos segmentavimas. Pirkimo procesas. Ssgg analizė. Rinkodaros strategija. Klasikinė rinkodaros strategija. Partizaninės rinkodaros strategija. Išskirtinės vertės pasiūlymai. Įmonės organizacinė struktūra ir personalo valdymas. Finansinis planas.


Analizuojama įmonė- „Bateliai“ – Steigiama specializuoto tipo UAB ,,Bateliai", kurios veikla bus susijusi su laisvalaikio tipo avalynę . Parduotuvėje bus parduodama Europos dizainerių avalynė, rankinės ir jų priežiūros prekės .Taip pat parduotuvėje bus galima užsisakyti avalynės iš katalogų ,taip pat bus galima įsigyti ir jaunavedžių avalynės. Įmonė teiks ir avalynės remonto paslaugas naujai avalynei ,be papildomo mokesčio. Parduotuvė bus įsikūrusi Klaipėdoje, PC „Akropolis“. Jos darbo laikas bus nuo pirmadienio iki sekmadienio nuo 10 iki 21val .

Tikslas – Plėsti realią ir potencialią rinką, didinti pelną, optimali prekybos apimtis

Asortimentas- vyriška ir moteriška avalynė: žieminiai batai, pusbačiai, bateliai, basutės ir t.t., jų priežiūros prekes, rankines.

Pakuotė – visos prekės parduodant supakuojamos į gamintojo pakuotę su tik jam priklausančiais inicialais ir įdedamos į maišelį su parduotuvės logotipu.

Aptarnavimas– pardavėjai– konsultantai maloniai patars ir padės klientams išsirinkti norimą prekę. Atsiskaitymas už prekes vyks prie prekystalio ,atsiskaityti už prekes bus galima grynais pinigais arba kreditinėm kortelėmis

Grąžinimas – jei prekė suplyšta dėl gamintojo broko ar apsisprendžiama, jog visgi prekė netinkama, prekę galima grąžinti ir pasikeisti į naują arba atgauti pinigus, bet tik tuo atveju jei matosi, kad tai gamintojo, o ne pirkėjo kaltė.

Kaina- prekių kaina priklausys nuo prekių kokybės, mados, taip pat įtakos turės prekės savikaina, prekės sezoniškumas, stebima padėtis rinkoje. Be to, bus dedamas apie 30( antkainis, bet tai priklausys nuo prekės savikainos- kuo ji mažesnė tuo procentas didesnis, o kuo didesnė, tuo antkainis mažesnis, kad veikla duotų pelną.

Nuolaidos – Senai kolekcijai yra daromas išpardavimas. Pasibaigus sezonui avalynė bus parduodama taikant 50( nuolaidą; nuolaidos švenčių progomis- 10-20(. Taip pat įsigijus nuolaidų kortelę bus taikoma 10-15% nuolaida priežiūros prekėms, pažymėtom prekėm bus teikiama 10-30%.

Rinkos aprėmimas - Iš pradžių orientuosimes į Klaipėdos gyventojus ir jų poreikius, pastebėjus parduotuvės populiarumą plėsimes į Kauną ir Vilnių.

Reklama- laikraščiuose, žurnaluose, kurie yra gerai žinomi ir dažnai skaitomi. Taip pat mūsų reklama grožėsis televizijoje ir internete, kur žmonės galės sužinoti informaciją apie parduodamas prekes. Reklamoje informuosime kokios siūlomos naujienos, kokios kainos, nuolaidos ir garantijos, kur galima įsigyti.

  • Microsoft Word 79 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (1927 žodžiai)
  • Universitetas
  • Simona
  • Avalynės parduotuvės steigimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Avalynės parduotuvės steigimas . (2018 m. Sausio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/avalynes-parduotuves-steigimas.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 14 d. 22:21
×