Baigiamoji profesinės veiklos praktiką Vilniaus oro uoste


Įvadas. Įmonės analizė. Įmonės veikla. Įmonės organizacinė struktūra ir personalo darbo organizavimas. Bilietų kasų veiklos ir keleivių aptarnavimo organizavimas. Statistinių duomenų analizė. Įmonės SSGG analizė. Išvados ir pasiūlymai. Šaltiniai. Priedai.


Baigiamąją studijų praktiką atlikau įmonėje UAB „Litcargus“ , Vilniaus tarptautiniame oro uoste. Tai įmonė įkurta 1993 metais ir yra pirmoji privataus kapitalo orlaivių antžeminio aptarnavimo įmonė Lietuvoje. Tikslesnė praktikos atlikimo vieta įmonėje – Bilietų kasos. Mano pareigos praktikos metu – aviabilietų pardavimo konsultantė. Praktikos laikotarpio trukmė 3 mėnesiai.

Praktikos tikslas yra pritaikyti bei įtvirtinti studijų metų įgytas žinias, siekiant aukštesnių rezultatų įmonėje, bei įgyti naujų įgūdžių ir naujų žinių..

Pateikti ir apibūdinti įmonės organizacinę stuktūrą ir personalo darbo organizavimą

UAB „Litcargus“ – pirmoji privataus kapitalo orlaivių antžeminio aptarnavimo įmonė Lietuvoje. Įmonė siūlo itin platų antžeminių aptarnavimo paslaugų spektrą. Litcargus teikia visas standartines antžeminio keleivių ir orlaivių aptarnavimo paslaugas, įskaitant keleivių registraciją skrydžiui, laipinimą, bagažo pakrovimą, iškrovimą ir paiešką, orlaivių salono valymą ir išorės plovimą, antiledodaros darbų atlikimą, orlaivių vilkimo ir stūmimo, keleivių transportavimo, krovinių gabenimo, bei kitas paslaugas. Įmonė turėdama daugiau nei 20 metų patirtį, subūrus aukščiausios kvalifikacijos profesionalų komandą, brangindama kiekvieną klientą ir partnerį,  paslaugas teikia laiku, užtikrinant aukščiausią tokių paslaugų kokybę ir saugumą.

UAB „Litcargus“ Lietuvoje savo veiklą vykdo Tarptautiniame Vilniaus oro uoste ir Tarptautiniame Kauno oro uoste. Vilniaus oro uoste antžeminį orlaivių aptarnavimą taip pat vykdo UAB „Baltic Ground Service“(toliau – BGS) kuri yra vienas didžiausiu įmonės konkurentų. BGS kaip ir UAB „Litcargus“ Vilniaus oro uoste yra įsteigusi bilietų kasas, kaip ir kitos įmones: „Tez Tour“ kelionių agentūra, „West Express“ , bei „Ticketing Airport Service“.

UAB „Litcargus“ – oficialus aviakompanijų Lufthansa, Austrian Airlines, SAS, Air Baltic Corporation A.S., Brussels Airlines, Adria Airways, Ukraina International, Aeroflot, Transaero, Small Planet Airlines, UT Air Aviation aptarnavimo atstovas Lietuvoje.

2011 metais įmonė įsteigė padalinį Tarptautiniame Rzeszow - Jasionka Oro uoste, Lenkijoje

2016m. pastatė 2600 kv.m. naują, nuosavą UAB „Litcargus“ terminalą Vilniaus oro uoste.

Naudodamiesi sukaupta patirtimi padėsime skrydžiams tapti saugiais, punktualiais ir komfortabiliais, sieksime, kad Litcargus vardas taptų profesionalumo sinonimu regione, o kiekvienas komandos narys galėtų tobulėti bei gautų teisingą atlygį.

Saugiai ir punktualiai aptarnauti aviakompanijas, nuoširdžiai rūpintis jų keleiviais, bagažu ir kroviniais, tapti profesionalumo ir teisingos kainos simboliu, bei išlikti patraukliu darbdaviu.

Profesionalumas – dirbame atitikdami aukščiausius saugos ir kokybės standartus, atsakingai žiūrime į kiekviena procesą.

Nuosaikumas – vertiname savo istoriją, gerbiame savo kolegas, darbuotojus ir partnerius, elgiamės teisingai.

Tobulėjimas – nuolat ieškome būdų kaip atlikti savo pareigas geriau ir efektyviau.

UAB „Litcargus“ įmonėje vyrauja funkcinė valdymo struktūra. Generaliniam direktoriui pavaldūs šeši atskiri padaliniai atliekantys skirtingas funkcijas ir Generalinio Direktoriaus patarėjas. Kiekvienas padalinys yra kaip atskiras savarankiškas vienetas turintis skyrius kurie yra paklusnūs to padalinio direktoriui. Padaliniai suskirstyti skyriais kurie atlieka savo funkcijas bei turi vadybininkus kurie yra pavaldūs padalinio vadovui. Kiekviename skyriuje darbuotojai atlieka tik jiems pavestas funkcijas ir bendradarbiauja su kitais skyriais, tačiau nesikiša į jų darbą. Skyriai taip pat turi poskyrius kurie specializuojasi atskirų užduočių atlikimu.

Plačiau apžvelgsiu Vilniaus tarptautinio oro uosto keleivių aptarnavimo skyriaus (toliau – KAS) darbą. KAS skyrius orientuojasi į išvykstančių ir atvykstančių keleivių aptarnavimą. Išskiriami yra trys poskyriai: išvykstančių keleivių aptarnavimo poskyris, atvykstančių keleivių aptarnavimo poskyris ir bilietų kasos. Kiekvienas jų turi vadybininkus kuriems, savo ruoštu, pavaldūs poskyrių vyriausi agentai kurie atsakingi už agentų aptarnaujančių keleivius pamainos darbą.

  • Microsoft Word 87 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (3680 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ana
  • Baigiamoji profesinės veiklos praktiką Vilniaus oro uoste
    10 - 3 balsai (-ų)
Baigiamoji profesinės veiklos praktiką Vilniaus oro uoste. (2017 m. Gruodžio 01 d.). https://www.mokslobaze.lt/baigiamoji-profesines-veiklos-praktika-vilniaus-oro-uoste.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 18 d. 14:18
×