Baigiamosios praktikos ataskaita UAB „Girteka Logistics“


Įvadas. Įmonės pristatymas. „Girteka Logistics“ istorija. UAB „Trasis“ istorija. Rinkos analizė. Įmonės veiklos analizė. Teikiamų paslaugų pristatymas. Turimos transporto priemonės. Įmonės valdymas. Įmonės organizacinė struktūra. Pagrindinės UAB „Girteka“ naudojamos programos. Darbo apmokėjimo sistema ir motyvacinė sistema. Išorinių ir vidinių veiksnių įtaka įmonės krovinių apyvartai. Sezoniškumas. Įmonės UAB „Girteka“ tarptautinis bendradarbiavimas su užsienio transporto kompanijomis. Baigiamosios praktikos metu įgytų kompetencijų ir atlikto tyrimo analizė. Baigiamosios praktikos metu įgytų kompetencijų analizė. Išvados. Šaltiniai. Priedai.


Baigiamosios praktikos uždaviniai įmonėje buvo: išanalizuoti verslo įmonės veiklą, įvertinti profesines kompetencijas; atlikti tyrimą bei pateikti siūlymus įmonės pateiktos problemos sprendimui; suformuluoti baigiamojo darbo temą, surinkti informaciją ir duomenis reikalingus baigiamajam darbui; parengti ataskaitą apie praktikos tikslų pasiekimą.

UAB „GIRTEKA“ savo veiklą pradėjo 1996 metais. Tuo metu įmonėje dirbo 3 žmonės, o paslaugos buvo tiekiamos vienu krovininiu vilkiku. Nuo pat pradžių pagrindinė įmonės veiklos šaka buvo transporto paslaugos. Prabėgus dviem metam „Girteka“ pradėjo teikti bei šaldomų krovinių ir ekspedijavimo paslaugas. Veiklos pradžioje daugiau buvo orientuotasi į tam tikros rūšies (daugiausia šaldytos mėsos) vežimą iš Europos šalių į Rusiją, tačiau laikui bėgant, įgijus daugiau patirties, išsiplėtus klientų ratui, imta vežti kitos rūšies krovinius, pervežimų maršrutai išsiplėtė po visą Vakarų Europą. Pradėta dirbti su tiesioginiais eksportuotojais Lietuvoje ir užsienyje, pasirašytos sutartys su didelėmis Rusijos įmonėmis-importuotojomis. Tiesioginis darbas su potencialiais ir esamais užsakovais bei vežėjais sudarė sąlygas nejausti krovinių stygiaus net ir ne sezono metu. Didelę įtaką transporto parko augimui ir jo judėjimui turėjo tai, kad 1998 m. buvo įsteigta automobilių remonto ir priežiūros bazė, kurioje automobiliai buvo remontuojami ir prižiūrimi 7 dienas per savaitę, o tai suteikė galimybe, esant reikalui arba klientų pageidavimu, perkrauti iš vieno automobilio į kitą, atlikti jų patikrinimą, svėrimą, pakavimą it kt. paslaugas. Tai buvo lyg logistikos, sandėlių ir terminalų verslo repeticija, jos metu buvo įgyta daug vertingos teorinės ir praktinės patirties, reikalingos aptarnaujant tranzitinius ir kitus krovinius, ruošiant jų dokumentus ir personalą.

2001 m. pabaigoje UAB „Girteka“ turėjo 35 vilkikus ir dirbo 58 darbuotojai.

Šio metu UAB „Girtekos“ parkas siekia 3300 naujausių vilkikų bei 3500 puspriekabių ir 8300 profesionalių darbuotojų.

Didelį nuosavo transporto parką, kurį sudaro 3300 naujausių vilkikų ir 3500 puspriekabių;

UAB „Trasis“ yra viena iš šios grupės įmonių. Plėsdama savo veiklą 2010 metais „Girteka Logistics“ atidarė naują padalinį Šiauliuose, tuo pačiu įkurdama naują įmonę UAB „Trasis“. Įmonės veikla tiesiogiai susijusi tik su tarptautiniais krovinių pervežimais. Šiuo metu ši įmonė valdo 400 vilkikų parką, joje dirba apie 1000 darbuotojų, kurių didžioji dalis yra krovininių vilkikų vairuotojai.

2015 metais matomas aiškus apyvartos kritimas, dėl politinių priežasčių su Rusija, tačiau tai tik laikinai pristabdė įmonės plėtrą.

Tobulėti visose savo veiklos srityse drąsiai priimant naujoves; rasti geriausius sprendimus, atitinkančius klientų, partnerių bei kolegų poreikius; efektyviai valdant procesus pasiekti geriausią rezultatą.

Investuoti į technologijas ir modernią vadybos praktiką; prisiimti atsakomybę ir tęsti duotus pažadus.

Būti lanksčiais ir skirti individualų dėmesį kiekvienam klientui; padėti vieni kitiems būti savo srities lyderiais; jausti atsakomybę aplinkai bei bendruomenei.

UAB „Trasis“ valdymo struktūra susideda iš direktoriaus, bei jam atskaitingų skyrių (finansų, personalo, transporto bei serviso) vadovai. Finansų bei transporto skyriai turi atskaitingus asmenis jiems, bei dar papildomus skyrius. Finansų skyriai dalinasi į dvi dalis: apskaitos bei buhalterijos, transporto skyrius dalinasi į kitas dvi dalis: transporto vadyba bei transporto dokumentų skyrių. Administracijos darbuotojų yra beveik 100, todėl skyrių poskyrių būtinimas yra didelis, todėl, kad vienam vadovaujančiam asmeniui tenka iki 10 pavaldžių žmonių. Ši transporto įmonė ypatingai skiriasi savo dydžiu, apimtimis nuo kitų transporto įmonių. Tai viena didžiausių transporto įmonių Šiaurės Lietuvoje. Ji taip pat yra iškirtinė tuo, kad dauguma transporto įmonių Šiaurės Lietuvoje teikia ne tik pervežimų paslaugas, tačiau ir logistikos paslaugas viename. Tai reiškia, kad kitos transporto įmonės turi savo vilkikus, tačiau pačios ir ieško krovinių savo transportui. UAB „Trasis“ įmonė veikia tik kaip vežėjas, nes visus užsakymus gauna iš kitų grupės įmonių. Bet kokiu atveju tai yra labai didelį įmonė ir ją valdyti bei kontroliuoti ypatingai sunku. Dideliose įmonėse diegiami procesų standartai, iškeliami rezultatų tikslai, tikrinami jų nuokrypiai, tam kad tikrinti rezultatą, siekių atotrūkius ir diegti naujus standartus, mažinanžius klaidas.

  • Microsoft Word 448 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3880 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gedas
  • Baigiamosios praktikos ataskaita UAB „Girteka Logistics“
    9 - 1 balsai (-ų)
Baigiamosios praktikos ataskaita UAB „Girteka Logistics“ . (2017 m. Gegužės 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/baigiamosios-praktikos-ataskaita-uab-girteka-logistics.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 15 d. 19:58
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!