Baldų gamybos apimčių organizavimas įmonėje


Baldų gamybos apimčių organizavimas įmonėje „ genio baldai”. Įvadas. Produktų gamybos organizavimo teoriniai pagrindai. Gamybos proceso samprata. Gamybos ciklas ir operacijų derinimas. Įmonės pajėgumas. Atsargos ir sandėlių ūkis. Kokybės kontrolė. Baldų gamybos technologija, kokybės reikalavimai ir organizavimas “genio baldai“ įmonėje. Kietųjų baldų gamybos apimčių planavimo rodikliai. Paklausos dydis. Gamybinis pajėgumas. Gamybos išlaidos. Užsakymų paieška. Gamybos technologinis kelias. Įmonės struktūra. Operacijų suskirstymas paklausos atžvilgiu. Gamybos produktai. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.

Įmonė įsteigta 1995 metais. Tuo metu tokio pobūdžio įmonių buvo nedaug ir dauguma tokios produkcijos buvo įvežama iš užsienio. Lietuvoje pagamintų produktų buvo mažai ir jų kokybė neviliojo pirkėjų, ji buvo prasta, produktai neturėjo patrauklios išvaizdos. Žmonės netikėjo lietuviškos produkcijos patvarumu, abejodami jos kokybe, dėl mažos patirties bei informacijos trūkumų. Žinoma, tokį išrankumą pirkėjų atžvilgiu sukūrė įvežama ir televizijos rodoma geros išvaizdos produkcija. Lietuvoje gaminamos, bent jau pradėtos gaminti produkcijos kokybė buvo prasta, dėl staklių netobulumo ir per didelės jų kainos. Tačiau su laiku, didėjant įmonės pajėgumui, apdirbimo įrangos kokybė didėjo taip pat. Pradėjusi savo veiklą, savo sudėtyje įmonė turėjo kelis darbuotojus ir vieno kambario patalpas, kurioje ir pradėjo savo gamybą bei jos produktų realizavimą. Gaminiai buvo daromi pagal pavienius užsakymus ir gaminama produkcija buvo tik kietųjų baldų srityje. Paklausa buvo gera, nes žmonės visada buvo ir yra linkę kurti, o tai skatina pirkimą. Jų produktai , tiksliau bruožas , yra aukšta kokybė, kuri pasižymi tvirtumu ir ilgaamžiškumu. Visa tai gamintojai išgaudavo naudodami geras medžiagas, bei kruopštų darbą su jomis. Kaina buvo aukšta, bet ji išreiškė produkcijos vertę, kas greičiausiai ir lėmė pirkėjų susidomėjimą bei paklausos didinimą. Tokie bruožai ir gaminių pasiteisinimas leido bei skatino įmonės plėtimąsį, kuris buvo spartus ir gana išsišakojantis. Tai parodo dabartinis darbuotojų skaičius bei pačios įmonės veiklos paįvairinimas: baldų gamyba bei prekyba jos medžiagomis.

Pradėjus didinti savo gamybinį pajėgumą, buvo pradėta naudoti iš užsienio atvežtą produkciją: plokštes, rankenėles, tvirtinimo elementus ir kita. Tai suteikė galimybę dar labiau padidinti kokybę. Produktai turėjo paklausą, todėl užsakymų buvo daug. Darbuotojai buvo pilnai apkrauti, todėl kilo jų kvalifikacija bei darbo spartumas. Patalpos buvo užpildomos reikiama įranga palaipsniui ir tobulinama reklaminė bei transportavimo sritys. Kol prekyba buvo apėmusi tik Kauno miesto ir regioninius, pavienius užsakymus, įmonė pilnai aprūpindavo klientus keliais automobiliais, tačiau reklamai išplitus ir užsakymų skaičiui padidėjus, jie buvo įpareigoti apsirūpinti save tokios talpos ir aprūpinimo transportu, kuris atitiktų paklausos dydį.

  • Microsoft Word 55 KB
  • 2013 m.
  • 23 puslapiai (4083 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vaiduks
  • Baldų gamybos apimčių organizavimas įmonėje
    10 - 1 balsai (-ų)
Baldų gamybos apimčių organizavimas įmonėje. (2013 m. Vasario 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/baldu-gamybos-apimciu-organizavimas-imoneje.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 14 d. 22:40
×
127 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo