Bananų konteineriouse krovos proceso organizavimas lkAB „Klaipėdos smeltė“ konteinerių terminale


Įvadas. Krovinių vežimo teoriniai aspektai. Bananų transportinių savybių tyrimas. Jūrų uosto terminalų veiklos aprašymas. Krovos darbų technologinių operacijų techniniai-ekonominiai rodikliai. Krovos varianto „Laivas-sandėlis“ technologinės kortelės pagrindinimas. Bananų krovos varianto aprašymas. Technologinis procesas. Laivo navigacinių atsargų skaičiavimas. Išvados. Literatūra.


Konteinerizacijos privalumai yra akivaizdus. Krovinys kartais gali buti keistos formos ir skirtingu apimciu, bet pakrautas i konteinerius, jis gali buti tvarkomas kaip vienas daiktas, tokiu budu ir žymiai lengviau transportuojamas. Tai sumažina laiko ir kitas su tuo susijusias išlaidas. Konteinerizacija taip pat sudaro salygas intermodaliniam transportavimui, t. y. Bendras judėjimas nuo pradinio iki paskirties taško, naudojant skirtingas transporto rušis, tokias kaip keliu, geležinkeliu, juru, oro. Puikiai išvystyta konteinerinio terminalo infrastrukturą ir suprastrukturą , bei krovos proceso išmanymas užtikrina sklandų konteinerių terminalo darbą.

Tyrimo tikslas - analizuoti krovinio pakrovimo technologinį procesą konteinerių terminale.

Šiame poskyryje analizuojamas bananų transportinės savybės, krovos darbų technologinių operacijų rodikliai.

Uostas – tai žemės teritorija ir vandens akvatorija, skirti saugiam laivų įplaukimui į uostą ir stovėjimui jame prie krantinių bei reiduose (išoriniame ir vidiniame), laivų ir kitų transport sistemų krovos operacijoms, laivų statybai ir remontui, taip pat kitoms su laivyba susijusioms, funkcijoms atlikti. (Gudautė, 2005)

Konteinerių terminalas yra sudėtingos sistemos dalis, kuri subendrina kompiuterizuotus mechanizmus (kranai, sistemos) su žmogiškaisiais ištekliais (darbuotojai), kad pasiektų nenutrūkstamą procesą ir nuolat teiktų naudą. (Gimbutis, 2017).

Plačiai paplitę specializuoti jūrų konteinerių terminalai yra patrauklūs savo suprastruktūros pajėgumu krauti konteinerius. Juose esantys krovos ir sandėliavimo mechanizmai yra visiškai standartizuoti ir pritaikyti tik vienam tikslui, ko pasekoje konteinerių krovos laikas yra išnaudojamas efektyviai. Konteinerių terminalai pasižymi skirtingu išdėstymu ir naudojama įranga, tačiau jie panašūs, analizuojant taikomą krovos technologiją bei esančių subsistemų išdėstymą. (Vainoras, Locaitinė, 2016).

Jūrų uostas – tai vieta kur vykdomas krovinių gabenimas ir keleivių pervežimas vandens keliais, bei jų iškrovimas ir išlaipinimas į krantą. Pagrindiai uosto tipai: krovinių uostas, keleivių uostas ir kombinuotas uostas. Uosto teritorijojė gai buti kelį uosto terminalai, pritaikyti skirtingiems kroviniams gabenti. Konteineriniai uostas dažniausiai statomi pakrantėje, arti miesto, pavyzdžiui Roterdamo, Antverpeno, Hamburgo, Los Angeles jūrų uostai. Konteinerinis uostas tai vietą kur atplaukė konteinervežiai, kur pakraunami ir iškraunami konteineriai. Tai vietą kur susikerta jūrų keliai, geležinkeliai ir autotransporto keliai. (Wayne K. Talley, 2018).

Galima išskirti keturias pagrindines operacijas, kurie vykdomi konteinerių terminale: konteinerių priemimas, iškrovimas/pakrovimas, sandėliavimas ir taravimas. Reikia paminėti, kad konteinerių terminalas skirstomas į atskiras zonas, tai yra krantinės zona, vežimo zona, sandėliavimo ir vartų zona.Išvarditų zonų suderinamumas lemia bendrą terminalo krovos pajėgumą. (Locaitinė, Belakova, Rubežienė, Varnienė, Žukauskaitė, 2019).

Konteinerių terminalas susideda iš krantinių ir darbo zonos, konteinerių saugojimo teritorijos (container yard), konteinerių taravimo teritorijos (CNT freight station), vartų komplekso sistemos, administracinių pastatų, kontrolinio bokšto, remonto dirbtuvių, svarstiklių zonos ir autotransporto stovejimų aištelių.

Daugelis krovos įrenginių yra universalūs, gali būti naudojami įvairių krovinių transportavimui, pakrovimo – iškrovimo darbuose, įvairiose technologinėse schemose. Todėl sudarant krovos darbų technologinės schemas, parenkant krovos įrenginius būtina žinoti technologinius reikalavimus, keliamus kroviniui, krovinių fizines ir technologines savybes, krovos darbų apimtis, reikiamus našumus, galimus energijos šaltinius, aplinkosauginius ir darbų saugos reikalavimus bei galimų naudoti įrenginių techninius ekonominius rodiklius, jų darbo patikimumą.

  • Microsoft Word 148 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (3326 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marina
  • Bananų konteineriouse krovos proceso organizavimas lkAB „Klaipėdos smeltė“ konteinerių terminale
    10 - 1 balsai (-ų)
Bananų konteineriouse krovos proceso organizavimas lkAB „Klaipėdos smeltė“ konteinerių terminale. (2019 m. Rugsėjo 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/bananu-konteineriouse-krovos-proceso-organizavimas-lkab-klaipedos-smelte-konteineriu-terminale.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 23 d. 16:25
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema