Bankinių produktų valdymas


Kliento poreikių (situacijos) išsiaiškinimas. Piltuvėlio principas. Atvirų ir uždarų klausimų naudojimas aiškinantis kliento poreikius. Bankų veiklos sėkmę lemiantys veiksniai. Banko dnb lietuva marketingo komplekso elementai. Banko naudojama marketingo orientacija. Produktas – mokėjimo kortelė. Pateikimas. Rėmimas. KAINA. Bankai klientus vilioja akcijomis ir išpardavimais. Literatūros sąrašas.

Po banko „Snoras“ bankroto, galime teigti, kad bankų siūlomos akcijos, didelės palūkanos ir pan., ne visada atspindi gerą banko būklę. Galbūt tokiais dalykais yra norima prisivylioti kuo daugiau klientų ir nuslėpti banko kritinę situaciją? Manau, kad po įvykusio banko „Snoras“ bankroto, visi pradėjo atidžiau rinktis bankus ir atsargiau žiūrėti į iš šalies gražiai skambančias bankų siūlomas akcijas.

  • Microsoft Word 32 KB
  • 2016 m.
  • 11 puslapių (2451 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jolanta
  • Bankinių produktų valdymas
    10 - 10 balsai (-ų)
Bankinių produktų valdymas. (2014 m. Gruodžio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/bankiniu-produktu-valdymas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 13:45
×