Bankų krepšeliai


Įvadas. Internetinė bankininkystė ir jos skatinimo būdai. Bankų paslaugų krepšeliai. jų palyginimas. Lietuvos bankų paslaugų krepšelių analizė. Išvados. Santrauka. Lentelių ir paveikslėlių sąrašas. Literatūros sąrašas.


Šis darbas nagrinėja nuo 2017-ų metų Lietuvoje taikomus bankų krepšelius. Jame rasite elektroninės bankininkystės ir jos skatinimo būdų aprašymą, bankų krepšelių įvedimo Lietuvoje priežastis, išsamų bankų krepšelių aprašymą, kainų ir paslaugų skirtinguose Lietuvos bankuose palyginimą. Šia surinkta ir išnagrinėta informacija galima ne tik praplėsti savo žinias bankininkystės srityje, bet ir panaudoti praktikoje renkantis norimą bankų siūlomą paslaugų krepšelį.

Darbo tikslas- išnagrinėti ir palyginti skirtingų Lietuvoje veikiančių bankų paslaugų paketus, kitaip dar vadinamus bankų krepšeliais.

Darbe bus pateikta surinkta ir susisteminta informacija apie banko krepšelius skirtinguose bankuose. Išanalizavus informaciją, darbe pateiktos rekomendacijos, kurie krepšeliai, kokioms vartotojų grupėms naudingiausi.

Pirmoje dalyje išnagrinėjama internetinė bankininkystė, jos sritys ir populiarumo priežastys. Analizuojant internetinės bankininkystės skatinimo būdai. Vienas iš tokių būdų ir yra 2017-ais metais Lietuvoje įvesti bankų paslaugų krepšeliai ( dažniausiai tai yra vienkartinis mėnesinis mokestis, už kurį galės gryninti pinigus, gaus nustatytą pervedimų skaičių nemokamai ir t.t. ).

Antroje dalyje pateikiami konkrečių Lietuvos privačių bankų siūlomų paslaugų krepšelių kainos, pasirinkimo galimybės (bendroms ir atskiroms, tokioms kaip studentai, senjorai, grupėms), pateiktos atskiros akcijos ir sąlygos.

Trečioje darbo dalyje analizuojama antroje dalyje pateikta informacija. Palyginami siūlomi bankų krepšeliai pagal kainas, pateikiamos rekomendacijos, kuriuos bankų krepšelius reiktų rinktis turint vienus ar kitus poreikius.

Kaip pateikiama Reikos Fuks straipsnyje „ E- bankininkystė Lietuvoje – ką naujo žada?“ „SEB bankas skaičiuoja, kad turi apie 1,24 mln. registruotų interneto banko vartotojų ir per metus jų pagausėjo 4 proc. Atitinkamai „Swedbank“ e-bankininkyste naudojasi apie 1,7 mln., o Luminor“ – 0,3 mln. gyventojų. Pastarieji bankai taip pat pastebi augantį e-bankininkystės paslaugų populiarumą.“ SEB skaičiuoja, kad per mėnesį prie interneto banko prisijungiama vidutiniškai 3,8 mln. kartų, taigi vidutiniškai klientas prie savo sąskaitų interneto banke prisijungia 3 kartus per mėnesį. „Dalis klientų prie interneto banko jungiasi ne vien tam, kad pasitikrintų sąskaitos likutį, atliktų mokėjimus. Per interneto banką jungiamasi ir prie e-paslaugų sistemos. Pavyzdžiui, vien prie Mokesčių inspekcijos elektroninių paslaugų per metus mūsų klientai per interneto banką jungėsi 2,9 mln. kartų“, - kalbėjo A. Bolšaitis. Panaši statistika ir „Swedbank“: interneto banko klientai iš viso prisijungia daugiau nei 3,7 mln. kartų, kai vidutiniškai vienas interneto banko naudotojas per mėnesį prisijungia 5 kartus. „Dažniausiai gyventojai interneto banke atlieka pervedimus, moka už komunalines ir kitas paslaugas, - teigė „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius. - Statistinis interneto banko naudotojas per mėnesį sumoka 4-5 įmokas už paslaugas, atlieka kelis pervedimus draugams ar artimiesiems.“

  • Microsoft Word 160 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2629 žodžiai)
  • Kolegija
  • Eglė
  • Bankų krepšeliai
    10 - 3 balsai (-ų)
Bankų krepšeliai. (2019 m. Balandžio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/banku-krepseliai.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 20 d. 04:05
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema