Baras kavinė verslo planas


Įvadas. Veiklos apibūdinimas. Organizacinė struktūra. Verslo sferos pasirinkimo apibūdinimas. Vartotojai. Rinkos segmentavimas. Konkurencingumo analizė. SWOT analizė. Rizikos įvertinimas. Marketingo strategija. Finansai.

Šią įmonę nuspręsta įsteigti ištyrus rinką ir pamačius, jog Vilniuje nėra panašių klubų, kad būtų kas vakarą vis kita tematika. Kiekvieną vakarą bus vis nauja vakaro tema, vedėjas, kuris organizuos įvairiausius žaidimus, užduotis ir rugtynes. Kavinėje, kuri vakare taps naktiniu klubu, bus lengvi užkandžiai, bei lietuviški patiekalai ( silkė su svogūnais, bulvės, cepelinai ir pan. ) ir gėrimai suaugusiems, bei jaunesnio amžiaus lankytojams. Lankytojai, kuriems mažiau nei 18m. galės linksmintis tik iki 22h vakaro. Amžius nėra ribojamas, kadangi tai bus ne šiuolaikinis klubas. Lankytojai puikiai galės praleisti laiką, nes mes suteiksime jiems jaukią atmosferą retro stiliumi.

  • Microsoft Word 90 KB
  • 2013 m.
  • 11 puslapių (1834 žodžiai)
  • Universitetas
  • Olimpija
  • Baras kavinė verslo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Baras kavinė verslo planas. (2013 m. Rugsėjo 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/baras-kavine-verslo-planas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 17 d. 05:15
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema