Bendravimas ir komunikacija organizacijoje


Įvadas. Išorinė komunikacija organizacijoje. Komunikacija tarp organizacijos ir žiniasklaidos. Vidinė komunikacija organizacijoje. Vadovo vaidmuo organizacijoje. Išvados. Literatūra.

XXI amžius, tai žingeidžių, aktyvių žmonių amžius kai vis didėja komunikacinių įgūdžių svarba.

Kiekvienas mūsų norėtume, kad kontaktai su kitais žmonėmis būtų visapusiškai naudingi ir darnūs. To paties tikslo siekia ir organizacijos.

Organizacija- tai socialinė grupė suburianti žmones ir organizuojanti jų darbą, gaminanti ar teikianti prekes ar paslaugas ir paskirstanti uždirbtas pajamas.

Komunikacija organizacijoje - tai dviejų ir daugiau žmonių pasikeitimo informacija, žiniomis, nuomonėmis, idėjomis, ketinimais procesas, vienijantis atskirų organizacijos elementų veiksmus siekiant bendro tikslo. Komunikaciją organizacijoje galima suskirtyti į dvi rūšis: vidinę ir išorinę komunikaciją.

Tikslas- atskleisti komunikacijos svarbą organizacijoje.

Uždaviniai

•Išskirti vidinės ir išorinės komunikacijos pagrindinius bruožus.

•Perkteikti žiniasklaidos reikšmingumą organizacijai.

•Nurodyti vadovo vaidmenį siekiant aukštų komunikacijos rezultatų organizacijoje.

  • Microsoft Word 33 KB
  • 2013 m.
  • 9 puslapiai (1518 žodžiai)
  • Toma
  • Bendravimas ir komunikacija organizacijoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Bendravimas ir komunikacija organizacijoje. (2013 m. Balandžio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/bendravimas-ir-komunikacija-organizacijoje.html Peržiūrėta 2021 m. Vasario 25 d. 04:01
×
39 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo