Bendravimas kritinėse situacijose: slaugytojo reakcija į paciento elgesį


Bendravimas kritinėse situacijose. Slaugytojo reakcija į paciento elgesį. Darbo tikslas ir uždaviniai. Bendravimas. Bendravimas kritinėse situacijose. Konflikto samprata. Slaugytojo reakcija į paciento elgesį. Kaip nustatyti emocines problemas ir reaguoti į jas. Patarimai, kaip slaugytojas turėtų reaguoti į pacientą. Išvados.


Bendravimas kritinėse situacijose. slaugytojo reakcija į paciento elgesį.

Tikslas Išsiaiškinti tinkamą bendravimą kritinėse situacijose ir kaip slaugytojas turėtų reaguoti į paciento elgesį.

Uždaviniai Išsiaiškinti kas yra bendravimas tarp žmonių ir bendravimas kritinėje situacijoje. Aptarti, kas yra konfliktai, kaip juos spręsti. Sužinoti kaip slaugytojai turi reaguoti į pacientų elgesį.

Kada kyla kritinė situacija? Kaip bendrauti kritinės situacijos metu?

  • MS PowerPoint 358 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (321 žodžiai)
  • Kolegija
  • Augustė
  • Bendravimas kritinėse situacijose: slaugytojo reakcija į paciento elgesį
    10 - 3 balsai (-ų)
Bendravimas kritinėse situacijose: slaugytojo reakcija į paciento elgesį. (2019 m. Balandžio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/bendravimas-kritinese-situacijose-slaugytojo-reakcija-i-paciento-elgesi.html Peržiūrėta 2019 m. Liepos 17 d. 08:23
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema