Bendravimas su klientais grožio salone



Nors ir kaip žmogus stengtųsi, jis negali nebendrauti. Veiklumas ar neveiklumas, kalba ar tyla – visa tai yra svarbūs bendravimo būdai. Bendravimas daro įtaką kitiems žmonėms, o šie žmonės negali neatsakyti ir tokiu būdu bendrauja.
Komunikacijos procesas užima labai svarbią vietą ne tik organizacijų, bet ir apskritai visų žmonių gyvenime. Bendraudami mes praleidžiame labai daug laiko. Tai atrodo toks paprastas dalykas, kad dažnai mes net nesusimąstome. Jog tai ne visada vyksta tinkamai ir efektyviai.
Tai ką pagamina komunikacija, turi atitikti organizacijos tikslą, tik kiekybiškai ir kokybiškai. Ji neturi sukurti šalutinių produktų, kurie prieštarautų šiam tikslui. Be to komunikacijos kiekis turi būti optimalus.
šiame darbe aš stebėsiu ir aprašysiu savo darbo vietą - tai yra grožio saloną . Analizuosiu kaip mano kolegos bendrauje tarpusavyje personalo profesinės veiklos vertinimas - tai procesas, apimantis įvairių priemonių rengimą įmonėje, norint apsvarstyti ir įvertinti ankstesnę pavaldinių profesinę veiklą ir numatytikontrakto sudarymas yra labai svarbus kiekviename versle.
- Microsoft Word 29 KB
- 2010 m.
- 12 puslapių (3863 žodžiai)
- Universitetas
- Buruze
-