Blogo kūrimas ir populiarinimas


Užduotis. Alexa. Com analizė. Konkurentų pranašumas. Tinklalapių lankytojų. Konkurencinių tinklalapių lankytojai. Netiesioginis asmenų prisijungimas prie konkurentų tinklalapių. Tinklalapiai su nuoroda į konkurentų tinklalapius. Tinklalapiai susiję su konkurentų tinklalapiais. Tinklalapiai per kuriuos patenkama į konkurentų tinklalapius. Vieta, kur galima rasti daugiau informacijos apie konkurentų tinklalapius. Laikas per kuri užkraunamas strollermam. Com tinklalapis. Konkurencinių tinklalapių strollermama. Com ir babyzonedirect. Co. Au apibendrinimas. Populiarinimo elementai ir lankytojų srautų tyrimų elementai. Google Analytics analizė. Naujų ir unikalių lankytojų apsilankymai. Tinklaraščio lankytojų demografinė padėtis. Tinklaraščio lankymas kitų įrenginių pagalba.

Apibendrinant Google Analytics pateiktus duomenis galima daryti išvadas, kad tinklaraščio „Vaikiški vežimėliai“ aktyvumas priklauso nuo tinkamos blogo reklamos bei dizaino. Taip pat labai svarbu tirti apsilankančių asmenų demografinę padėtį ir priimti teisingus sprendimus dėl tinklaraščio išvertimo į kitas kalbas bei neperkrauti tinklaraščio informacija, kas apsunkintu jo prieinamumą kitais įrenginiais.

  • Microsoft Word 572 KB
  • 2014 m.
  • 18 puslapių (1403 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ausra
  • Blogo kūrimas ir populiarinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Blogo kūrimas ir populiarinimas. (2014 m. Sausio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/blogo-kurimas-ir-populiarinimas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 19 d. 16:43
×