Brian tracy motyvacinio seminaro pardavimai įvedimo į Lietuvos rinką rinkodaros internete planas


Įvadas. Paslauga, seminarai, reklama, reklamos internete formos, marketingas internete. Brian tracy motyvacinio pobūdžio seminaro pardavimų tema pristatymas ir organizacijos aplinka. Brian Tracy motyvacinio pobūdžio seminaro pardavimų tema pristatymas. Organizacijos aplinka. Vidiniai ir išoriniai veiksniai darantys įtaką “Brian Tracy International. Išorinės aplinkos analizė. Vidinės aplinkos analizė. Pasiūlymai įvedant į lietuvos rinką internete brian tracy motyvacinio pobūdžio seminarą pardavimų tema. Išvados. Literatūra. Priedai.

Tyrimo tikslas. Nustatyti tinkamiausias rinkodaros priemones internete įvedant į Lietuvos rinką Brian Tracy motyvacinio pobūdžio seminaro pardavimų tema paslaugą.

Tyrimo uždaviniai.

1.Pateikti paslaugos, seminarų, reklamos sampratas, reklamos ineternete formas bei supažindinti su marketingu internete.

2.Pristatytį Brian Tracy siūlomą paslaugą ir ištirti organizacijos aplinką.

3.Pateikti pasiūlymus kokiomis priemonėmis internete įvesti į Lietuvos rinką Brian Tracy motyvacinio pobūdžio seminaro pardavimų tema paslaugą.

  • Vadyba Kursinis darbas
  • Microsoft Word 158 KB
  • 2013 m.
  • 20 puslapių (3987 žodžiai)
  • Universitetas
  • Eduardas
  • Brian tracy motyvacinio seminaro pardavimai įvedimo į Lietuvos rinką rinkodaros internete planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Brian tracy motyvacinio seminaro pardavimai įvedimo į Lietuvos rinką rinkodaros internete planas. (2013 m. Gruodžio 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/brian-tracy-motyvacinio-seminaro-pardavimai-ivedimo-i-lietuvos-rinka-rinkodaros-internete-planas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 10:58
×