„Chanel“ prekės ženklo analizė


„Chanel“ prekės ženklo analizė. Chanel prekės ženklo pristatymas. Chanel įmonės veiklos ir prekės ženklo pristatymas. Chanel prekės ženklo istorija. Chanel prekės ženklo vizualinė informacija. Chanel kompanijos rinkodaros analizė. Literatūra.


Chanel – tai viena iš žinomiausių prancūzų aukštosios mados industrijos kompanijų pasaulyje. Šios kompanijos veikla prasidėjo nuo 1909 m. Jos įkūrėja Gabrielle Bonheur Chanel, kuri buvo kilusi iš neturtingos šeimos, augusi globos namuose padarė tikrą perversmą mados industrijoje. Šiuo metu Chanel kompanija turi platų kosmetikos, parfumerijos, aukštosios mados drabužių, batų, rankinukų, aksesuarų, skrybėlaičių asortimentą visame pasaulyje.

Chanel prekės ženklas yra plačiai paplitęs visame pasaulyje, ši kompanija turi ne vieną prekių kategoriją, kuriomis prekiauja. Chanel prekės ženklas prekiauja rūbais, batais, rankinėmis, juvelyrikos dirbiniais, laikrodžiais, saulės akiniais, parfumerija, odos priežiūros gaminiais, dekoratyvine kosmetika.

Tušai, akių pieštukai, akių šešėliai, akių ir veido makiažo bazė, kreminės pudros, kompaktinės pudros, lūpdažiai, lūpų pieštukai, lūpų balzamas, biri pudra, nagų lakai, lūpų blizgesiai, skaistalai

Chanel kompanijos produktai yra skirti pasiturintiems žmonėms, tai prabangos prekės, ne kiekvienam lengvai prieinamas produktas, dėl šios priežasties prabangos prekėms niekada nėra daromos nuolaidos, nes taip norima išlaikyti kompanijos vardą, žmonės moka už kokybę, o kokybė kainuoja ne mažus pinigus. Nepaisant aukštų kainų Chanel yra viena iš populiariausių prekės ženklo kompanijų visame pasaulyje, kurios produktai yra pardavinėjami Amerikoje, Europoje, Azijoje, viduriniuose rytuose, pagal paskutinius Forbes atliktus tyrimus Chanel 2017 m gegužės mėnesį užėmė 87 vietą tarp populiariausių pasaulyje žinomų prabangos kompanijų, Chanel kompanijos pardavimai visame pasaulyje per metus siekia 5,1 bilijoną dolerių.

Aukštos klasės drabužiai, tinkami dėvėti laisvalaikiu ir ypatingomis progomis bei darbe.

Chanel kompanijos kuriami batai nuo klasikinio iki patogaus laisvalaikio stiliaus

Kosmetikos priemonės bei parfumerijos gaminiai sukurti visiems amžiaus tipams ir kiekvienam skoniui.

Norint gerai įsitvirtinti verslo pasaulyje pirmiausia reikia gerai ištirti mikro ir makro aplinkas, kurių sekimas ir analizavimas gali padėti suprasti ką reikėtų pakeisti, arba ką daryti, kad verslas būtų sėkmingas. Makroaplinka kitaip dar vadinama bendroji, yra tai ko mes negalime įtakoti, ji yra dinamiška, nuolat kintanti (Uznienė R., 2012). Makroaplinkos faktoriai daro įtaką visoms įmonėms, todėl įmonės vadovai turi nuolatos sekti makroaplinkos pokyčius, žinoti naujienas, kad galėtų sėkmingai siekti įmonės gerų ir pelningų rezultatų. Makroaplinos komponentės: gamtinė - klimato sąlygos, žaliavos, gamtos ištekliai. Politinė – teisinė tarptautinė ir vidinė politinė situacija, teisinis verslo reguliavimas, santykiai su šalies valdžios institucijomis. Ekonominė – šalies ekonominis lygis, fiskalinė politika, mokesčių normos, infliacijos lygis. Technologinė – technologiniai gaminių pokyčiai, paslaugų pokyčiai, naujų technologijų atsiradimo galimybės. Socialinė ir kultūrinė – vartotojų poreikiai, demografinės tendencijos, kultūros pokyčiai. Įmonės pagal PEST analizę gali pasiekti produktyvesnės veiklos, išsiaiškinus visus šiuos niuansus supaprastinti ir sukonkretinti savo įmonės veiklą. Chanel kompanijos makroaplinka bus analizuojama atsižvelgianti į Lietuvos rinką ir elementus, kurie turi didžiausią įtaką kompanijai.

  • Microsoft Word 2225 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2851 žodžiai)
  • Kolegija
  • Dovilė
  • „Chanel“ prekės ženklo analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
„Chanel“ prekės ženklo analizė. (2019 m. Spalio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/chanel-prekes-zenklo-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 15 d. 22:28
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema