Čili pica praktikos ataskaita


Įvadas. Bendra informacija apie įmonės veiklą. Įmonės įsteigimas. Juridinis tipas. Įmonės vizija, misija. Svarbiausi įvykiai. Darbuotojų skaičius. Įmonės verslo aplinkos analizė. Įmonės vidinės aplinkos analizė. Tiekėjai. Konkurentai. Vartotojai. Įmonės išorinė aplinkos analizė. Politinė – teisine aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės valdymo analizė. Planavimo funkcija. Organizavimo funkcija. Vadovavimo funkcija. Kontrolės funkcija. Gamybos proceso organizavimas. Marketingo veiklos analizė. Finansinių rodiklių analizė. Įmonės veiklos tobulinimo galimybės. Individuali profesinės praktikos iii užduotis. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Profesinę praktiką atlikau viename iš UAB „Čili pica“ Kauno padalinių ČILI – 34, kuris yra įsikūręs PC Molas. Pasirinkau būtent šią įmonę dėl jos populiariumo ir žinomumo.

Darbo tikslas. Pagal pateiktas užduotis išanalizuoti UAB „Čili pica“ įmonės veiklą.

Atlikti įmonės valdymo analizę, įskaitant planavimą, organizavimą, vadovavimą bei kontrolę.

2012-ieji. Pirmą ir vienintelį kartą Lietuvoje ČILI pica 15 – to gimtadienio proga, į kosmosą iškelia pica.

Ekonomika Lietuvoje grindžiama kapitalistiniais laisvos rinkos principais. Tai reiškia, kad įmonė pati laisvai priima sprendimus ir įmonės valdymas vyksta tarpusavio sutarimu valdžiai nesikišant į įmonės valdymą. Nepaisant to, įmonė turi mokėti valstybės nustatytus mokesčius. Vykdoma įmonės veikla negali prieštarauti Lietuvos įstatymams. Įmonė yra įkurta Lietuvoje, kuri priklauso Europos sąjungai, todėl jos vykdoma veikla negali prieštarauti: Reglamentui (reglamentas yra privalomas teisės aktas. Jį visą privaloma taikyti visoje ES. ). Direktyvai (Direktyva – tai teisės aktas, kuriuo nustatomas tikslas, kurį visos ES šalys privalo pasiekti.).

Tik vieną galima pasakyti, jog įmonės ekonominė aplinka tiesiogiai priklauso nuo žmonių perkamosios galios. Kuo ji didesnė, tuo įmonės ekonomika geresnė. Lietuvoje ir daugelyje šalių ekonomika vystosi ciklais: krizė, depresija, pagyvejimas, pakilimas. Norint išgyventi reikia atrasti aukso viduriuką, sugebėti pasirinkti tinkamą taktiką: nenuskriausti kliento ir nenuskriausti savęs. Kitaip sakant, pasirinkti kiekviename cikle tinkamą ekonominį sprendimą, atsižvelginat į visus veiksnius: nedarbo lygį, infliaciją, paklausą ir perkamąją galią. Kiekvienas sprendimas lemia įmonės ekonominę sistemą..

Išskirčiau vieną įmonės pagrindinę problemą tai, kad teikiamos paslaugos neturi vienos ar keletos vartotojų grupės. Įmonės produkciją vartoja įvairiaus amžiaus, socialinės padėties, lyties kultūros, religijos ir t.t. žmonės. Tuo remiantis yra sunkiau priimti marketinginius sprendimus, nes reikia rasti tokį variantą, kuris tiktų didžiąjai daliai vartotojų.

Maisto gaminimo ir produktų laikymo įranga yra vis atnaujinama, siekiant sumažinti įmonės išlaidas bei kaštus.

Įmonėje yra naudojama kompiuterinė programa leidžianti užsakyti prekes, maisto produktus ir gėrimus. Šiame „Čili Pica“ padalinyje yra 2 fiskalinės ir 1 nefiskalinė kasos – kompiuteriai, kuriuose yra įrengta programinė įranga, į kurią suvedamas užsakimas ir virtuvėje, bare, kepykloje jis išlenda.

Rūpindamiesi klientų gerove, ,,Čili pica“ nepamiršta ir apie mus supančią gamtinę aplinką. Todėl savo tikslų siekia laikydamiesi ne tik socialinės atsakomybės, bet ir aplinkosaugos principų, t. y.: įmonė naudoja pažangią įrangą, kuri leidžia efektyviai ir taupiai naudoti gamtinius resursus, užtikrina taršos ir nenumatytų pavojingų situacijų prevenciją,

Įmonė dirba ilgalaikių ir trumpalaikių planų strategija. Sudarant ilgalaikį darbų planą visų pirma yra išanalizuojama esama įmonės situacija. Stengiama surasti įmonės darbo stipriasias ir silpnąsias puses. Toks įmonės išanalizavimas labai palengvina tolimesnį darbo planavimą. Suradus įmonės trūkumus ir silpnybes yra ieškoma sprendimų kaip tuos trūkumus sumažinti arba visiškai pašalinti. Taigi, ilgalaikiais planais norima sumažinti silpnybes ir sustiprinti stiprybes, gamybą, padidinti pelną, ir kt.

Trumpalaikis planavimas pasireiškia, kiekvienos dienos darbų sudarymu, dienos apyvartos nustatymu ir prekių užsakymu. Pavyzdžiui: kiekviena virtuvės zona gauna užsakymą, jį turi įvykdyti. Vilniuje esanti vadovybė nustato apyvartos sumą, šią suma yra siekiama suprekiauti per tą dieną. Prekes, produktus užsako vyr. virėjai, barmenė ir pam. vadybininkė. Kiekvieną dieną yra sudaromas sąrašas su tiekėjais, kurie sekančią dieną atveš prekes į padalinį.

  • Microsoft Word 59 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (3493 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ernesta
  • Čili pica praktikos ataskaita
    10 - 3 balsai (-ų)
Čili pica praktikos ataskaita. (2016 m. Lapkričio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/cili-pica-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 05 d. 14:16
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo