„Čiop Čiop“ prekės ženklo komunikacija


„Čiop Čiop“ prekės ženklo komunikacija. Prekės ženklo komunikacija. Apibendrinant Čiop Čiop prekės ženklą galėtume išskirti keletą jų vykdomos komunikacijos gairių ir skleidžiamų komunikacinių žinučių.


Pažvelgus į Čiop Čiop prekės ženklo komunikaciją tampa aišku, jog jo kūrėjai puikiai supranta komunikacijos su auditorija reikšmę ir svarbą prekės ženklui, todėl tam skiria daug laiko ir dėmesio. Čiop Čiop yra aktyvus ne tik socialinėse medijose, bet ir savo internetiniame tinklalapyje.

Pirmiausia, aptarkime Čiop Čiop veiklą socialiniuose tinkluose. Taigi, Čiop Čiop prekės ženklas yra vienas iš tų sektinų pavyzdžių, kurie parodo, kaip reikia tinkamai išnaudoti tokius socialinius tinklus kaip Facebook ar Instagram, kurie jau eilę metų Lietuvoje yra vieni populiariausių.

Prekės ženklas Instagram paskyrą susikūrė 2014 metais, kuomet Lietuvoje ši socialinė platforma tik pradėjo savo kelią link populiarumo. Kadangi šis prekės ženklas turi keletą veiklos sričių ir keletą pastarųjų vykdymo alokacijų, Čiop Čiop yra sukūrusi ir keletą socialinių tinklų paskyrų, Instagram : ciopciop_official, ciopciop.kaunas, ciopciop.klaipeda, ciopciop_vestuves. Šiuo metu prekės ženklas savo pagrindinėje (ciopciop_official) Instagram paskyroje yra patalpinęs 461 nuotrauką ir turi 1954 sekėjus. Reiktų atkreipti dėmesį į tai, jog jau pirmoji nuotrauka Instagram paskyroje buvo pažymėta tinkamomis ir sekėjų dėmesį patraukiančiomis grotažymėmis (#hashtag), tokiomis kaip #foodexperts, #lunch, #salad, #restaurant. Puikus grotažymių naudojimas priskiria Čiop Čiop prie modernių prekės ženklų grupės, kuris jį padaro artimesniu šių laikų žmogui, jų klientui.

  • Microsoft Word 18 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (850 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marija
  • „Čiop Čiop“ prekės ženklo komunikacija
    10 - 2 balsai (-ų)
„Čiop Čiop“ prekės ženklo komunikacija. (2017 m. Gruodžio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/ciop-ciop-prekes-zenklo-komunikacija.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 18 d. 01:56
×