„Creme de la creme“ ir „Kristiana“ pardavimų analizė


„Creme de la creme“ ir „Kristiana“ pardavimų analizė.


CRÈME DE LA CRÈME: Užėjus į šią parduotuvę su manimi buvo maloniai pasisveikinta, pardavėja stovėjo ir maloniai šypsojosi. Pradėjus žiūrinėti kvepalus ji iškarto paklausė galbūt kuom nors gali padėti, aš atsakiau, kad mane domina gaivūs kvapai, ji pradėjo pasakoti apie juos, matosi, kad žino daug informacijos. Pasikalbėjus pasakiau jog pagalvosiu, ji maloniai man pasakė iki. Mano nuomone dirbo tikrai savo darbą išmanantis žmogus.

KRISTIANA: Užėjus iškart pasitiko pora moterų kurios maloniai pasisveikino, pradėjau vėl žiūrinėti kvepalus, ir tik po poros minučių viena iš jų priėjo, apie kvepalus taip pat turėjo ką pasakyti, buvo draugiška, šilta ir nepasimetus.

  • Microsoft Word 13 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (180 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ugne
  • „Creme de la creme“ ir „Kristiana“ pardavimų analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
„Creme de la creme“ ir „Kristiana“ pardavimų analizė. (2019 m. Spalio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/creme-de-la-creme-ir-kristiana-pardavimu-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 15 d. 22:06
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema