Darbuotojas – pagrindinė organizacijos vertybė?


Darbuotojas – pagrindinė organizacijos vertybė?


Dar vienas reiškinys vykstantis tada, kai neatsižvelgiama į darbuotoją – didelė darbuotojų kaita. Kai darbuotojai keičiasi masiškai organizacija neužims geriausios pozicijos rinkoje. Šį reiškinį galima sutikti įmonėse, kuriose iš darbuotojų siekiama išgauti tik kuo daugiau naudos, neatsižvelgiama į jų poreikius. Ir darbuotojas suvokiamas ne kaip asmuo, o kaip įrankis pelnui gauti. Esu dirbusi kasininke-pardavėja vienoje smulkioje įmonėje. Dirbant šioje srityje nėra labai daug reikalavimų, tačiau būtina praeiti keletą apmokymu, bei susipažinti su darbo specifika. Dirbau ten tris mėnesius vasarą ir per šį laikotarpį išmokau tinkamai atlikti pagrindines operacijas, kurios buvo svarbios mano darbe. Tačiau žmonės aplink mane keisdavosi kas dvi tris savaites, nes organizacijos valdymo struktūrą nebuvo palanki darbuotojams, taip pat atlyginimai visada vėluodavo. Mūsų skyriaus vadovas reikalaudavo atlikti darbus, kurie nebuvo nurodyti mūsų pareigose, todėl darbiniai santykiai tarp vadovo ir darbininkų buvo prasti. Dauguma darbuotojų jausdavo nuolatinę įtampa darbo vietoje, dėl šios priežasties ir išeidavo. Toks vadovo elgesys buvo nekompetentingas, todėl darbuotojai, ir aš pati, greitai suvokėme, kad nesame svarbūs organizacijai ir iš mūsų norima išspausti tik kuo daugiau naudos neatsižvelgiant į mūsų poreikius.

  • Microsoft Word 15 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (741 žodžiai)
  • Universitetas
  • Simona
  • Darbuotojas – pagrindinė organizacijos vertybė?
    10 - 2 balsai (-ų)
Darbuotojas – pagrindinė organizacijos vertybė?. (2017 m. Gruodžio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/darbuotojas-pagrindine-organizacijos-vertybe.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 30 d. 20:00
×
146 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo