Defektas pasirinktos „Samsung“ įmonės produkcijoje


Defektas pasirinktos „Samsung“ įmonės produkcijoje Įvadas. Teorinė dalis. Defekto samprata ir aktualumas. Defekto aptikimo strategijos. Pačiu laiku (Just-in-time) principas. Pareto principas. Praktinė dalis. “Samsung” įmonės aprašymas. Įmonės produkto „Samsung Galaxy Note7“ defekto analizė ir galimi sprendimo būdai. Išvados ir siūlymai. Literatūros sąrašas.


Kai komponentai yra gaminami mažesnėmis apimtimis, pačiu laiku, defektai yra pataisomi greitai ir didelės brokuotų gaminių apimties gamyba išvengiama. Kokybės kontrolės inspektavimas taip pat perduodama ir tiekėjams.

Tačiau visiškai panaikinti defektų atsiradimus yra beveik neįmanoma, kadangi tai reikalauja ilgų metų patirtis ir maksimaliai tinkanti įmonės veiklai strategija. Taip pat, įmonei, dirbančiai ne PL principu, visiškai akcentuoti įmonės veiklą į defektų analizę ir jų atsiradimo priežastis nėra labai efektyvų, nes tai užima daug laiko ir pastangų, kadangi egzisuoja „80 – 20“ taisyklė, arba „Pareto principas“ (R. Koch, 1997).

Pareto principas, kaip statistinis kokybės valdymo metodas, leidžia problemą rodančius simptomus sugrupuoti nuo didžiausio iki mažiausio, pagal jų poveikį bendrai kokybei. Tai padeda koncentruoti kokybės gerinimo specialistų dėmesį į svarbiausias nesklandumų priežastis, tuo būdu kokybės gerinimo efektą pasiekiant mažiausiomis pastangomis.

Remiantis Italų inžinieriaus-ekonomisto Alfredo Pareto tyrimais apie nacionalinį pasiskirstymą Italijoje, 1897m. buvo nustatyta „80 – 20 taisyklė“, rodanti, kad 20 % pastangų duoda 80 % rezultatų, o likę 80 % pastangų – tik 20 % rezultatų. Tai parodo, kad didžioji dalis pastangų neduoda laukiamų rezultatų.

Toliau bus praktiškai pateikiamas ir analizuojamas defekto pavyzdys įmonėje „Samsung“ ir galimi šios problemos sprendimo būdai.

Misija – įkvėpti pasaulį naujoviškomis technologijomis, produktais ir dizainu, kurie praturtintų žmonių gyvenimą ir prisidėtų prie socialiai atsakingos ir tvarios ateities.

2.2. Įmonės produkto „Samsung Galaxy Note7“ defekto analizė ir galimi sprendimo būdai

Įmonės atstovų nuomone, į telefonus buvo įdiegtos brokuotos baterijos, kurios perkaitindavo įrenginius, todėl visus šiuos įrenginius „Samsung“ siūlė pakeisti naujais. Po išmaniųjų telefonų keitimo situacija nepasikeitė, todėl įmonė netrukus paskelbė: „Įsigytą arba pakeistą „Galaxy Note7“ naudojantys asmenys privalo šį įrenginį išjungti ir jo nebenaudoti“, kadangi oganizacijos veikla orientuotą į žmonių saugumą.

Toks laiku nepastebėtas ir iki galo neištirtas defektas kainavo įmonei milžinišką sumą – 17 mlrd. JAV dolerių.

Pačiu laiku principas (Just-in-time) – tai produkcijos ir gamubob sistema, sukurianti stiprius ryšius tarp pirkėjo ir tiekėjo, kadangi užsakymai turi būti priimami ir atliekami greitai ir nustatytu laiku. Įmonė, dirbanti tokiu principu, greičiau negu kitos pastebi defekto atsiradimą ir stengiasi kuo greičiau jį panaikinti.

  • Microsoft Word 237 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1869 žodžiai)
  • Universitetas
  • Anastasija
  • Defektas pasirinktos „Samsung“ įmonės produkcijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Defektas pasirinktos „Samsung“ įmonės produkcijoje . (2017 m. Lapkričio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/defektas-pasirinktos-samsung-imones-produkcijoje.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 15 d. 22:43
×