Detalių modelių kūrimas ištempiant ir sukant Modelių elementų redagavimas


Laboratorinis darbas detalių modelių kūrimas ištempiant ir sukant. DARBO EIGA 1 užduotis. Detalės modelio įvairių vaizdų rodymas. Shaded with Edges. Shaded with Hidden Edges. Wireframe with Hidden Edges. Wireframe with Visible Edges Only. Užduotis. Profilio ištempimas. Create 2D Sketch. Circle Center Point. Užduotis. Profilio ištempimas nuo vidurinės linijos. Užduotis. Profilio posūkis norimu kampu. Užduotis. Profilio posūkis 360o kampu. Užduotis. Profilio posūkis nuo vidurinės plokštumos. Užduotis. Detalės pagrindo redagavimas. Rectangle Two Point Center. Užduotis. Dviejų koordinačių elemento redagavimas , eskizo objektų pridėjimas ir pašalinimas.


Atidarykite failą LD2PV1.ipt ir išbandykite visas detalės modelio vaizdų rodymo galimybes. Gautą rezultatą įkelkite į laboratorinio darbo ataskaitą ir įrašykite į nurodytą failą.

Suaktyvinkite dešinėje viršutinėje peržiūros lango pusėje esantį pasukimo kubą /ViewCube nuvedę pelės žymeklį ant jo vaizdo.

Spustelėdami pele pasukimo kubo paviršius, briaunas ir briaunų viršūnes, atsukite projekcijas, esančias visuose kubo paviršiuose, briaunose ir briaunų viršūnėse.

Iš View įrankių juostos pasirinkite / Visual Style. Atsiradusiame meniu išsirinkite išorinių vaizdų vaizdavimo būdus (/ Realistic (tikroviškas), / Shaded (dažytas) /Shaded with Edges (dažytas su briaunomis), / Shaded with Hidden Edges (dažytas su paslėptomis nematomomis briaunomis), / Wireframe (karkasinis),/Wireframe with Hidden Edges (karkasinis su paslėptomis nematomomis briaunomis), /Wireframe with Visible Edges Only (karkasinis tik su matomomis briaunomis), / Monochrome (nespalvotas), Watercolor (akvarelinis), / Illustration (piešinys)) ir jais pakeiskite išorinius modelio vaizdus.

Kaskart pakeitę modelio vaizdą, atlikite dinaminį modelio pasukimą. Galima kurti ir redaguoti detalę esant bet kokiam jos vaizdavimui. Išbandykite visas dažymo veiksenų komandas.

Norėdami suteikti vaizdui nepertraukiamą judesį lange, iškvieskite komandą / Free Orbit(F4) ir laikydami nuspaudę klaviatūros klavišą Shift kairiuoju pelės klavišu pasukite norima kryptimi ir greičiu detalės vaizdą ir paleiskite. Taip suteiksite detalės vaizdui dinaminį judesį ta kryptimi ir greičiu, kaip buvo pastumtas detalės vaizdas.

Nubraižykite apskritimą ir ištempkite jį. Atskirus ištempimo operacijos rezultatus įkelkite į laboratorinio darbo ataskaitą ir galutinį rezultatą įrašykite į standųjį diską komanda Save(Ctrl+S).

Jame nubraižykite apskritimą Circle Center Point (C), centro tašką padėję ant koordinačių pradžios taško.

Įveskite apskritimo skersmens reikšmę General Dimension (D) = 200 mm.

Atidarykite ištempimo langą Part Features įrankių juostos komanda / Extrude (E).

Paspaudę mygtukus /, pakeiskite ištempimo kryptį (į viršų, į apačią, į abi puses, į abi puses skirtingu atstumu).

  • Microsoft Word 2089 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1689 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laura
  • Detalių modelių kūrimas ištempiant ir sukant Modelių elementų redagavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Detalių modelių kūrimas ištempiant ir sukant Modelių elementų redagavimas. (2018 m. Vasario 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/detaliu-modeliu-kurimas-istempiant-ir-sukant-modeliu-elementu-redagavimas.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 15 d. 08:27
×