DNB banko vartotojų elgsenos tyrimas


Dnb banko vartotojų elgsenos tyrimas. Vartotojo elgsena ir ją lemiantys veiksniai. Vartotojo elgsenos svarbiausia ašis. Vartotojų elgseną lemiantys veiksniai. Rinkodaros komplekso sudedamosios dalys 7P. Anketavimo samprata. Kokybinis tyrimas apklausa. Kiekybinių tyrimų metodai. Kiekybinių tyrimų privalumai.


Analizuojant vartotojų poreikius, naudojamasi A.Maslow poreikių piramidės teorija. (Pateikta MRUpaskaitų konspektuose, 2007) .

Klasė: viršutinės viršutinė (visuomenės elitas), viršutinės apatinė (žmonės, turintys dideles pajamas, neseniai praturtėję), vidurinės viršutinė (verslininkai, įmonių vadovai bei vadybininkai), vidurinės apatinė (protinį darbą dirbantys žmonės), apatinės viršutinė (darbininkai), apatinės apatinė (neturtingi žmonės).

Savo tyrimui pasirinkome apklausą internetu. Mes pasirinkome Šiaulių valstybinės kolegijos verslo ir technologijų fakulteto 1-4 kurso studentus. Internetinėje svetainėje apklausa.lt sudarėmė 11 klausimų anketą, iš kurių du buvo demografiniai klausimai, o likę devyni bendrieji. Iš viso dalyvavo 30 respondentų.

Pirmuoju anketos klausimu buvo norima sužinoti respondent lytį. Gauti atsakymai pateikti 3 paveiksle:

Iš 30 apklaustųjų didžioji dalis buvo moterų, jų buvo 24, t.y. 80%. Vyrų atsakė 6, o tai yra 20% apklaustųjų.

Antruoju klausimu buvo norima sužinoti kelintame kurse studentas-(ė) mokosi. Atsakymai pateikti 4 paveiksle:

Daugiausia apklausoje atsakiusių buvo pirmo kurso studentų - net 16, t.y. 53,3%, o mažiausiai antrame kurse studijuojantys - tik 3 studentai, kurie sudarė 10% visų apklaustųjų.

3 klausimu buvo siekiama išsiaiškinti kas nulėmė respondentų apsisprendimą naudotis DNB banku. Atsakymai pateikti 5 paveiksle:

Iš apklausos rezultatų matoma, jog didžiausia dalis respondentų atsakė, jog jų apsisprendimą naudotis DNB banku lėmė darbas, taip atsakė net 11 žmonių, kurie sudarė 36,7% apklaustųjų. Taip pat didelę įtaką turi šeimos tradicijos, taip atsakė 9 žmonės, t.y. 30%. O mažiausiai apsisprendimą lemiantis veiksnys buvo draugai, taip atsakė tik 3 žmonės, kurie sudarė 10% apklaustųjų.

4 klausimas atskleidė kiek laiko respondentai naudojasi DNB banku. Atsakymai pateikti 6 paveiksle:

Pateiktoje diagramoje matoma, jog daugiausia respondentų, net 19, kurie sudaro 63,3% apklaustųjų, šiuo banku naudojasi daugiau nei metus, o mažiau nei metus naudojasi 26,7%, t.y. 8 respondentai.

5 klausimu buvo siekta sužinoti kokiomis DNB banko paslaugomis respondentai naudojasi. Atsakymai pateikti 7 paveiksle:

  • Microsoft Word 121 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (1772 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ernesta
  • DNB banko vartotojų elgsenos tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
DNB banko vartotojų elgsenos tyrimas. (2018 m. Sausio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/dnb-banko-vartotoju-elgsenos-tyrimas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 03:09
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema