DPD Lietuva internetinės svetainės kokybės vertinimas


Transporto ir kelių paslaugų internetinės svetainės kokybės vertinimas. Darbo tikslas ir uždaviniai. Įvertinti transporto ir kelių paslaugų internetinės svetainės. Teorinės darbo dalies rezultatas. Internetinės svetainės samprata. Tyrimo metodika. Etapas. Tyrimo rezultatai. DPD Lietuva‘‘ įmonės charakteristika. Anketinės apklausos metodas Pagrindiniai. VPTCS metodas ir stebėjimas. Kriterijai. Projektinės dalies rezultatas. Surinkimo kokybės gerinimas. Technikos kokybės gerinimas Turinio kokybės gerinimas. Pirmasis paveikslėlis. Darbo išvados. Išanalizuota internetinė svetainė ir jos kokybės bei vertinimo aspektai. Literatūros sąrašas.


Įvertinti transporto ir kelių paslaugų internetinės svetainės ,,DPD Lietuva‘‘ kokybę ir pasiūlyti jos gerinimo sprendimus.

Pristatyti pasirinktą organizaciją ir jos internetinę svetainę, įvertinti internetinės svetainės kokybę.

Išanalizuota svetainė ir gautos respondentų nuomonės apie ją.

Technikos kokybės gerinimas : Turinio kokybės gerinimas :.

Išanalizuota internetinė svetainė ir jos kokybės bei vertinimo aspektai; Parinkta tyrimo metodika internetinės svetainės kokybei įvertinti; Išnagrinėta ,,DPD Lietuva‘‘ įmonės charakteristika; Panaudotas anketinės apklausos metodas įmonės internetinei svetainei įvertinti; Panaudotas VPTCS metodas, pagal jo kriterijus atliktas įmonės internetinės svetainės kokybės vertinimas; Atlikus ,,DPD Lietuva‘‘ įmonės internetinės svetainės kokybės vertinimą, pateikti jos gerinimo sprendimai.

  • MS PowerPoint 259 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (633 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jaunius
  • DPD Lietuva internetinės svetainės kokybės vertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
DPD Lietuva internetinės svetainės kokybės vertinimas. (2019 m. Lapkričio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/dpd-lietuva-internetines-svetaines-kokybes-vertinimas.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 11 d. 14:26
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!