Drabužių parduotuvės analizė


Įvadas. Bendrieji verslo suvokimo pagrindai. Verslo samprata. Organizacijos paskirties formuluotė. Įmonės aprašymas. Įmonės valdymas ir tikslinė orientacija. Įstaigos aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Rinkodaros planas. Prekė. Kaina. Vieta. Pardavimo skatinimas. Įmonės vieta. Rizikos ivertinimas. Finansinės rizikos analizė. Išorinė rizika. Finansų planas. Išteklių paskirstymas. Personalo funkcijos. Išvados. Literatūra. Priedai.

Šiame darbe nagrinėsiu moterų ir paauglių parduotuvę „Demjec“, įkurtą Klaipedos mieste senamiestyje. Šios įmonės sekmė, tai kas kart išleidžiama nauja, dėmesį pritraukianti, išskirtinė kolekcija moterims.

Darbo tikslas:

1.Išanalizuoti pasirinktos įmonės „Demjec“ užimamą poziciją rinkoje, įvertinti jos stipriąsias ir silpnąsias puses bei parengti verslo planą.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti verslo suvokimo pagrindus.

2.Išaiškinti apie įmonę kuriama.

3.Išanalizuoti rinkodaros planą.

4.Išsiaiškinti personalo ir finansinius aspektus.

  • Verslas Analizė
  • Microsoft Word 50 KB
  • 2014 m.
  • 28 puslapiai (4541 žodžiai)
  • Viktorija
  • Drabužių parduotuvės analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Drabužių parduotuvės analizė. (2014 m. Sausio 31 d.). https://www.mokslobaze.lt/drabuziu-parduotuves-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 02:43
×