Dujos rinkos analizės pristatymas


Socialinė aplinka. Gyventojų skaičius / amžius / vartojimas Kuo gyventojų skaičius didesnis. Verslumas Augantis verslumo lygis stiprina šalies ekonomiką kuriamos naujos darbo vietos. Ekonominė aplinka. Ekonominis stabilumas Ekonomiškai stabilioje šalyje dujos poreikis bus pastovus ir nesikeičiantis. Gyventojų perkamoji galia Jei piniginės pajamos išlieka tos pačios. Prekių paklausa Kai pasiūla viršija paklausą. Politinė aplinka. Valdžios struktūros stabilumas Veikia bendradarbiavimą su kitomis šalimis – tiekėjomis. Neramumai Įvairūs neramumai (karai. Ekologinė aplinka. Ekologiškų produktų vartojimas ir gamyba Ekologiškų išteklių naudojimas sumažintų dujas naudojimą. Atsinaujinančių šaltinių naudojimas Kadangi elektromobiliai ir būsto šildimas elektra kasmet vis populiarėja. Technologinė aplinka. Technologinis lygis Aukštas technologijų lygis ir pažanga lemia dujaus didesnio poreikio atsiradimą. Ačiū už dėmėsį!


Gyventojų skaičius / amžius / vartojimas Kuo gyventojų skaičius didesnis, tuo didesnis naftos vartojimas. Taip pat priklausomai nuo amžiaus naftos poreikis auga.

Verslumas Augantis verslumo lygis stiprina šalies ekonomiką: kuriamos naujos darbo vietos, šalis tampa ekonomiškai stabilesnė. O tai tiesiogiai veikia dujos rinką  kaina galimai kiltų, nes didėtų dujos paklausa. Nedarbas Ekonomikos lygis krenta jei šalyje vyrauja nedarbas, todėl dujos kaina kristų dėl paklausos stokos.

Ekonominis stabilumas Ekonomiškai stabilioje šalyje dujos poreikis bus pastovus ir nesikeičiantis. Be to kuro ar energijos kainos bus pastovios. Tačiau jei ekonomika bus nestabili, dujos kainos gali keistis, o poreikis mažėti.

Gyventojų perkamoji galia Jei piniginės pajamos išlieka tos pačios, tačiau daugumos prekių kainos pakyla, reali perkamoji šių pajamų galia sumažėja. O tai lemia paklausos mažėjimą. Tačiau jei pajamos auga greičiau nei kainos, naftos produktų paklausa didėja. Konkurencinis intensyvumas Konkurencija – varžybos tarp kelių šalių, kuomet kiekvienas siekia naudos sau, bet tuo pačiu siekia aplenkti konkurentą, siūlydamas mažesnę kainą ir geresnę kokybę. Konkurencinis intensyvumas užtikrina didesnes naftos pardavimų apimtis, pajamas ir pelną.

  • MS PowerPoint 139 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (515 žodžiai)
  • Kolegija
  • Faya
  • Dujos rinkos analizės pristatymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Dujos rinkos analizės pristatymas. (2019 m. Birželio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/dujos-rinkos-analizes-pristatymas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 25 d. 14:14
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema