Duonos gaminių marketingo tyrimas


Įvadas. Tyrimo metodika. Kiekybinio tyrimo rezultatai ir jų analizė. Išvados ir siūlymai. Literatūros ir kitų informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Šiandieniniame pasaulyje vartotoju poreikiai labai sparčiai keičiasi, todėl pagrindiniu tikslu tampa juos patenkinti ir tai skatina duonos pramonę tobulėti. Nuolat atsinaujinti, ieškoti būdų kaip pagerinti duonos gaminius, siekiant aukščiausios kokybės ir išskirtinio skonio.

Parengėme anketą, kuri buvo atlikta 2015 m. lapkričio mėn. anketa sudaryta iš 19 klausimų: 10 - apie duonos gaminius, 5 - demografiniai.

n=

  • Marketingas Savarankiškas darbas
  • Microsoft Word 117 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (2194 žodžiai)
  • Gidera
  • Duonos gaminių marketingo tyrimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Duonos gaminių marketingo tyrimas. (2016 m. Kovo 23 d.). https://www.mokslobaze.lt/duonos-gaminiu-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 21 d. 05:40
×