Dviejų dienų sporto programa


Dviėjų dienų sporto programa pradedantiesiems 1 Diena. Pratimų pavadinimas Serijos. Presas staklėse Pečiai - mostai į priekį su lynu po vieną ranką Pečiai - galinė dalis staklėse Keturgalvis sėdint Dvigalvis gulint Įtūpstai - su TRX diržu. Kojos - mostai į šoną išoriniai daliai prie sieneles. Kojos - pritupimai su pasistiebimu. Bicepsas - po vieną ranką su lynu iš apačios. Bicepsas - staklėse. Irklavimas 2000 metrų. Pratimų pavadinimas Serijos Kartojimai. Bėgimo takas 10 15 min. Presas - staklėse Presas - su TRX diržu kojų pritraukimai. Nugara - bloko trauka prie sprando Nugara - bloko trauka prie pilvo Nugara - Prisitraukimai su TRX diržu. Elipteris 10 min. Krūtinė - staklėse. Krūtinė - plėšimas staklėse. Tricepsas - su bloku iš viršaus. Tricepsas - su TRX diržu.

  • Microsoft Word 16 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (209 žodžiai)
  • Universitetas
  • Inesa
  • Dviejų dienų sporto programa
    10 - 3 balsai (-ų)
Dviejų dienų sporto programa. (2019 m. Gegužės 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/dvieju-dienu-sporto-programa.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 22 d. 06:25
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema