Efektyvaus mokymosi principai


Efektyvaus mokymosi principai. Atminties fenomenas. Informacijos įsiminimo ir atgaminimo kelias. Atminties modelis. Dėmesio!Kodėl svarbu atsiriboti nuo informacinio triukšmo? Kaip susiklostė eksperimento dalyvių gyvenimas po 30 metų? Informacijos sisteminimas. Kaip tvarkingai pasidėti informaciją į atminties saugyklą? Sąvokos ir apibrėžimo schema. Informacijos piramidė. Mokymasis individualiu stiliumi. Kur slypi mūsų mąstymo skirtumai? Informacijos vizualizavimas. Kodėl vaizduotė tokia svarbi? Užduotis Įsiminkite automobilius. Kartojimas. Kodėl geriausiai įsimename atgamindami? Efektyviausias kartojimo grafikas. Pojūčių įvairovė. Kodėl geriau vieną kartą pabandyti, negu dešimt kartų išgirsti? Mokymosi režimas. Kodėl daugiau ne visada yra geriau? Svarbu atsižvelgti į asmeninę darbingumo kreivę.


Kalifornijos universiteto mokslininkų tyrimas: 65 proc. paskaitos laiko skiriama užduoties atlikimui, likęs laikas – FB, „Messenger“ ir kt.

Susikoncentruokite į mokymosi objektą (temą, skyrių, taisyklę). Atsiribokite nuo išorinių dirgiklių. Neleiskite mintims nuklysti nuo mokymosi tikslo.

Smegenys vienu metu negali atlikti dviejų sudėtingų užduočių.

Žmogus, kuris taiko vaizdinę informacijos priėmimo ir apdorojimo strategiją.

Taiko vaizdinę ortografijos strategiją: tardami žodžius, mato juos bei jų sudėtines dalis.

Kalba greitai, pakeltu tonu, naudoja daug nurodančiųjų gestų, ore braižo schemas.

Aš, nes įsimenu tik tai, ką mačiau parašytą.

Kaip aš mąstau? (Mąstymo tipai pagal K. Benzinger, 2004).

Mokosi rinkdami faktus, analizuodami. Sunkiai įsimena informaciją, kuri nesusijusi loginiais ryšiais. Mokydamiesi eilėraštį atmintinai ieško prasminių sąsajų, o „atgamindami“ eilėraštį jie tiesiog atpasakoja mintį, kartais pakeisdami žodžius, pamesdami ritmą.

Mokosi bendradarbiaudami grupėje, pagal aiškią metodiką, tiksliai pagal mokymosi planą, naudodami būtent to dalyko mokymuisi reikalingomis priemonėmis. Juos erzina chaotiška mokymosi aplinka, nerezultatyvios užsitęsusios diskusijos. Jiems itin svarbus sistemingas žinių patikrinimas, mokymosi rezultatas ir grįžtamasis ryšys.

Mokosi iš skirtingų informacijos vienetų sintetindami naujas koncepcijas, eksperimentuodami, prognozuodami, susiedami mokomąją medžiagą su praktika, savo ar kitų žmonių patirtimi. Svarbu integruoti naujas žinias į turimų žinių sistemą, matyti visumą. Nemėgsta mokytis tiksliai pagal planą, jiems sunku laikytis ribų ir terminų.

  • MS PowerPoint 11400 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 50 puslapių (1241 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Rokas
  • Efektyvaus mokymosi principai
    10 - 1 balsai (-ų)
Efektyvaus mokymosi principai. (2020 m. Sausio 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/efektyvaus-mokymosi-principai.html Peržiūrėta 2020 m. Vasario 25 d. 10:50
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo