Ekologiški produktai marketingo tyrimas


Įvadas. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Ekologiškų maisto produktų poreikio tyrimas. Marketingo tyrimų reikšmė. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų procesas. Ekologiškų maisto produktų tyrimas. Ekologiški produktai. Tyrimo metodikos ir organizavimo pristatymas. Darbe atlikto tyrimo rezultatų pristatymas ir analizė. Išvados. Literatūra.

Marketingo tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Atliekant marketingo tyrimus gaunama informacija padeda nustatyti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, ja remdamasi įmonė ne tik kuria, tobulina ir vertina marketingo programas, kontroliuoja marketingo veiklą, bet taip pat sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimų bei projektavimo klausimus.

Pagrindiniai marketingo tyrimų tikslai visada siejasi su esamos bei potencialios rinkos pažinimu ir informacijos apie ją perteikimu vadybos sprendimus priimantiems asmenims ir padaliniams.

Šiame tyrime imtis buvo pasirenkama pagal žmonių gyvenančių Visagine grupę, nes norima išsiaiškinti ekologiškų maisto produktų poreikį šiame mieste. Iš viso buvo apklausta 25 respondentai. Duomenys buvo renkami anketinės apklausos būdu. Respondentai buvo atrinkti atsitiktinai. Apklaustieji buvo pažįstami, kolegos, giminės ir artimieji. Buvo apklausiami įvairaus amžiaus žmonės.

  • Microsoft Word 258 KB
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (3284 žodžiai)
  • Kolegija
  • Anastasija
  • Ekologiški produktai marketingo tyrimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Ekologiški produktai marketingo tyrimas. (2014 m. Balandžio 30 d.). https://www.mokslobaze.lt/ekologiski-produktai-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 19 d. 04:00
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema