Ekologiškų daržovių ir vaisių pristatymas į namus


Ekologiškų daržovių ir vaisių pristatymas į namusMarketingo idėja. Marketingo tyrimas. P Tiekėjai – partneriai. Swot analizė. Marketingo strategijos. Pozicionavimo žemėlapis. Marketingo kompleksas. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Biudžetas. Išvados.


Makroekonominė analizė buvo atlikta, norint pagrįsti įmonės keliamų tikslų perspektyvumą ir identifikuoti aplinkos keliamus reikalavimus ir apribojimus įmonės strategijai. Išanalizavus makroekonominę aplinką, matoma, kaip mūsų įmonės teikiama paslauga sugebės prisitaikyti prie galimų pokyčių aplinkoje.

Mūsų įmonės veiklos tiesiogiai neapriboja jokie teisės aktai. Tačiau, ekologiškų produktų tiekėjai (ūkininkai) privalo laikytis 3 ES ir 2 nacionalinių teisės aktų reglamentuojančių ekologiškų žemės ūkio produktų patvirtinimą. Ekologiškų žemės ūkio produktų sertifikavimą reguliuoja Žemės ūkio ir Sveikatos apsaugos ministerijos.

Remiantis „Baltijos tyrimai“ atlikto tyrimo duomenimis, 68 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi internetu, taip pat 68 proc. Lietuvos namų ūkių turi interneto prieiga. Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 10,8 proc. 16-74 m. amžiaus gyventojų naudojosi elektronine prekyba per paskutiniuosius metus. Tai svarbu mūsų įmonės veiklai, kadangi mūsų atlikto tyrimo duomenimis, 54 proc. potencialių vartotojų paslaugas norėtų užsisakyti internetu arba elektroniniu paštu. Mūsų paslaugos įvedimu į rinka, įmonė sieks interneto naudojimo ir elektroninės prekybos rodiklių augimo.

Statistikos Departamento duomenimis, BVP 2009 m. padidėjo 4,8 procento, o 2010 m. padidėjo 1,8 proc.

Išanalizavus vietinę rinką, nustatėme mūsų produkto tiesioginius ir netiesioginius konkurentus.

Tiesioginių konkurentų neturėtume. Pagal mūsų turimus duomenis Lietuvoje, būnent tokio tipo paslauga, neužsiima nei viena įmonė. Todėl kol kas Lietuvos rinkoje mes būtume vieninteliai užsiimantys ekologiškų ir šviežių daržovių ir vaisių pristatymu į namus.

Netiesioginių klientų Lietuvos rinkoje yra daug. Tai yra: prekybos centrai, turgūs, ūkininkų turgeliai, patys pavieniai ūkininkai pardavinejantys savo produkciją tiesiai iš ūkių.

Patys rimčiausi netiesioginiai konkurentai mums būtų prekybos centrai, tokie kaip „MAXIMA“, „IKI“, „RIMI“, „NORFA“. Juose yra siūloma įvairiausių prekių, taip pat ir daržovių ir vaisių. Prekybos centrai dažniausiai būna išsidėstę labai plačiai ir strategiškai gerose vietose, kad didelė dalis vartotojų galėtų pasiekti juos. Vienas didžiausių jų minusų yra, kad juose nevisada yra siūlomos šviežios, o ypač ekologiškos daržovės ir vaisiai. Tuo mes būtume prieš juos pranašesni, nes visada siūlytume tik ekologiškus ir šviežius produktus. Vienas didžiausių jų pliusų yra, kad jų siūlomos kainos yra yra pakankamai mažos. Taigi mums dėl šito reiktų stengtis nuolat palaikyti kuo mažesnius kaštus, kad išlaikytume kuo mažesnę paslaugos ir produktų kainą ir būtume dėl šio aspekto konkurencingi.

Kiti mūsų paslaugos konkurentai yra turgūs ir ūkininkų turgeliai. Turguose dažniausiai būna pardavinėjami maisto produktai, daržovės ir vaisiai dideliais kiekiais ir pakankamai maža kaina, bet nevisada šie produktai yra ekologiški. Lietuvoje turguose daug parduodamų daržovių ir vaisių yra atvežama iš Lenkijos. Mes būtume prieš juos pranašesni tuo, jog siūlytume tik Lietuvoje užaugintus ekologiškus produktus bei galėtume pristatyti klientams iš karto dideliais kiekiais, ką retai siūlo turguose prekiaujantys prekeiviai, dėl to pirkėjams norint įsigyti didelius kiekius ir parsigabenti reikia gerokai pavargti. Ūkininkų turgeliuose yra siūlomi gana ekologiški ir švieži produktai, bet tokių turgelių Lietuvoje yra nedaug. Tiek turgus tiek ūkininkų turgelius dažniausiai pasiekti būna sunku, nes jų mieste būna tik po keletą, o kai kur tik po vieną ar du. Tai yra didžiausias jų minusas, nes norint įsigyti skanių, šviežių bei ekologiškų produktų dažnai tenka važiuoti per visą miestą ir sugaišti daug brangaus laiko.

  • Microsoft Word 772 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (4112 žodžiai)
  • Kolegija
  • Diana
  • Ekologiškų daržovių ir vaisių pristatymas į namus
    10 - 3 balsai (-ų)
Ekologiškų daržovių ir vaisių pristatymas į namus. (2017 m. Lapkričio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/ekologisku-darzoviu-ir-vaisiu-pristatymas-i-namus.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 19 d. 13:04
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo