Ekologiškų grūdų produkcijos pakuočių poreikio pirkėjų požiūriu vertinimo anketine apklausa, metodika



Ekologiškų grūdų produkcijos pakuočių poreikio pirkėjų požiūriu vertinimo anketine apklausa, metodika. Pav. Empirinio tyrimo loginė seka (sudaryta autorės8 lentelė. Anketinės apklausos klausimų pagrindimas. Naujo dizaino pakuotės poreikio tyrimas.
Pakuotės reikšmė kuriant rinkodaros strategiją ir ją įgyvendinant suvokiama vis aiškiau, todėl pakuotės ,,draugiškumas aplinkai“, plėtojantis ,,žaliajai rinkodarai“ ir pastebimumo poreikis (dizaino požiūriu) tampa itin reikšmingu prekės ženklo vertės stiprinime. Pakuotė turi kuo veiksmingiau, nors ir lakoniškai (palyginti su reklaminiu pranešimu), perduoti pagrindinę prekių ženklo vertę arba unikalų pardavimo pasiūlymą (angl. unique selling proposition – USP) ir užmegzti emocinį ryšį su tiksliniu pirkėju, tad tyrimai jų požiūriu itin svarbūs.
- Microsoft Word 60 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 8 puslapiai (1245 žodžiai)
- Universitetas
- Tautvydas
-