Elektorinės parduotuvės rinkodaros planas


Įvadas. Elektroninės parduotuvės „Keturios letenos“ apžvalga. Parduotuvės makro ir mikro aplinka. Parduotuvės makroaplinkos analizė. Parduotuvės mikroaplinkos analizė. Rinkos analizė ir paskirstymas į segmentus. Planuojamas rinkos kompleksas. Paskirstymo politika. Rėmimo biudžetas. Išvados. Literatūros sąrašas.

Temos aktualumas. Šiandieninės rinkos sąlygomis kiekviena įmonė privalo greitai ir teisingai reaguoti į išorinės aplinkos pasikeitimus bei efektyviai tenkinti vartotojų poreikius. Tokie faktoriai kaip pasaulinė ekonominė krizė, aštrėjanti konkurencija verčia organizacijas nuolatos galvoti apie tam tikrus veiklos pasikeitimus. Siekiant užtikrinti esminių pokyčių sėkmę reikia tobulai valdyti jos marketingo priemonėmis. Todėl atsiranda poreikis kurti marketingo strategiją. Kad viskas sėkmingai vystytųsi yra būtina susidaryti rinkodaros planą.

Darbo tikslas – sudaryti įmonės rinkodaros planą.

Darbo uždaviniai :

1.Išanalizuoti įmonės rinkodaros mikro ir makro aplinką.

2.Suskirstyti rinką į segmentus.

3.Sudaryti rinkodaros kompleksą.

4.Sudaryti rėmimo biudžetą.

  • Microsoft Word 53 KB
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (1708 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gintarinea
  • Elektorinės parduotuvės rinkodaros planas
    10 - 5 balsai (-ų)
Elektorinės parduotuvės rinkodaros planas. (2014 m. Gruodžio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/elektorines-parduotuves-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 20 d. 03:12
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema