Elektroninės bankininkystės vystymosi etapai


Elektroninės bankininkystės vystymosi etapai. Įvadas. Elektroninės bankininkystės. Raida. Elektroninės bankininkystės. Naujovės. Tyrimo duomenų analizė. Elektroninės bankininkystės paslaugų vartotojų charakteristika. Priežastis dėl kurių nesinaudoja elektroninės bankininkystės paslaugomis. Priežastis dėl kurių naudojasi elektroninės bankininkystės paslaugomis. Elektroninės bankininkystės atsiradimas. Pirmas bankas Lietuvoje pradėjęs teikti elektroninės bankininkystės paslaugas. Pasitikėjimas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Nuomonė dėl elektroninės. Bankininkystės perspektyvų populiarėti ateityje. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tyrimo objektas: Vartotojų nuomonė ir žinomumas apie teikiamas elektroninės bankininkystės paslaugas. Tyrimo tikslas: Apžvelgus elektroninės bankininkystės teorinius aspektus pateikti atliktos apklausos rezultatus ir įvertinti vartotojų žinomumą ir požiūrį į elektroninės bankininkystės sistemą. Uždaviniai: Aptarti elektronines bankininkystes teorines prielaidas; Pateikti elektroninės bankininkystes naujoves; Remiantis tyrimo duomenimis parengti išvadas ir rekomendacijas elektroninės bankininkystės paslaugu tobulinimui.

Apklausa buvo atliekama 2017 m. vasario- kovo mėnesį. Anketą sudarė 11 klausimų (1 priedas). Anketoje pateikti klausimai yra dvejopo pobūdžio: informatyvieji klausimai, kurie leidžia atskleisti respondentų vertinimus bei nuomones; demografiniai klausimai, kuriais norima gauti informacijos apie patį respondentą, apie jo amžių, lytį, socialinę padėtį ir išsilavinimą. Buvo apklausta 110 respondentų. Gautieji rezultatai buvo analizuojami, apibendrinami ir pateikiami raštiškai bei grafiškai.

Pirmas bankas Lietuvoje pradėjęs teikti elektroninės bankininkystės paslaugas.

Atlikus anketinę banko klientų apklausą galima teigti, kad elektroninės bankininkystės paslaugos yra labai reikalingos, klientai jomis aktyviai naudojasi, todėl būtinas šių paslaugų tolesnis vystymas. Klientų naudojimąsi elektroninės bankininkystės paslaugomis lemia tai, kad yra sutaupomas laikas, sumažėja išlaidos ir, kad paslaugomis galima naudotis 24 val. per parą. Atlikus tyrimą taip pat paaiškėjo, kad mažiau nei puse visų apklaustųjų žino kada atsirado elektroninė bankininkystė pasaulyje ir tik 20 procentų respondentų žino koks bankas pirmas Lietuvoje pradėjo teikti elektroninės bankininkystės paslaugas.

  • MS PowerPoint 684 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (580 žodžiai)
  • Kolegija
  • Valia
  • Elektroninės bankininkystės vystymosi etapai
    10 - 2 balsai (-ų)
Elektroninės bankininkystės vystymosi etapai. (2018 m. Lapkričio 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/elektronines-bankininkystes-vystymosi-etapai.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 06 d. 19:57
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!