Elektroninės komercijos rinkodara


Elektroninės komercijos rinkodara. Tinklalapiai. Virtuali vizitinė kortelė. Informacinė svetainė. Informacinis leidinys. Pardavimų svetainė. Elektroninė parduotuvė. Portalas. Socialiniai tinklai. Populiariausi socialiniai tinklai. Acebook reklama. Youtube reklama. Instagram reklama. Twitter reklama. LinkedIn reklama. Tinklaraščiai. El. Pašto reklama. Reklama paieškos varikliuose.


Instagram reklama – tai vaizdinė ir video reklama, pristatanti Jūsų verslą, veiklą, rodoma dideliam vartotojų srautui. Instagram reklamą sudaro: Nuotrauka, video, trumpas pranešimas, hashtagai.

Tai priemonė, skirta padidinti tinklalapio matomumą paieškos sistemų rezultatuose taikant mokamas reklamos priemones. Tokios reklamos principas yra raktažodžiai, kurie yra susiję su to žmogaus verslu. Be tinkamų raktažodžių, vartotojai negalės rasti įmonės, paslaugos ar produkto, nes verslo nebus paieškos variklių sąraše.

  • MS PowerPoint 2469 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (783 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ignas
  • Elektroninės komercijos rinkodara
    10 - 2 balsai (-ų)
Elektroninės komercijos rinkodara. (2019 m. Gegužės 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/elektronines-komercijos-rinkodara.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 20 d. 04:44
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema