Elektroninės parduotuvės paslaugų kokybės vertinimas


Santrauka. Abstract. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Paslaugų kokybės vertinimo teorinių aspektų apžvalga. Paslaugos samprata ir pagrindiniai apibrėžimai. Paslaugų kokybės sampratos analizė. Paslaugų kokybės vertinimo metodai. Tyrimo aktualumo pagrindimas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Tyrimo rezultatų analizė. Tyrimo rezultatų apibendrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


The first is an analysis of scientific and literature research, in addition, the use of synthesis method to acquire the purpose. Developing this part of research, were analyzed the services, its quality and its theoretical interpretations, where different scientific literature authors compare their approaches. Also, was provided the information about the quality measuring methods, authors opinion about it and its part in the scientific context.

Elektroninė prekyba – tai asmeninio vartojimo prekių pardavimas galutiniam vartotojui, naudojant elektronines technologijas (A. Pajuodis, 2005).

Informacijos kokybė – visuma informacijos savybių bei jų rodiklių, kurie leidžia atitikti ir viršyti vartotojų informacijos reikalavimus ir lūkesčius (J. Ruževičius, A. Gedminaitė, 2007).

Paslauga – veiksmas ar iš kelių veiklų susidedantis procesas, kuris neturi materialaus apčiuopiamo rezultato ir yra skirtas tenkinti kito ūkinio subjekto poreikius (B. Vengrienė, 2006).

Paslaugos kokybė – kliento lauktos ir patirtos kokybės skirtumas (R. Pukelytė, 2010).

Populiacija – imtį sudarantys asmenys, kurie pasižymi tokiomis pačiomis ar panašiomis savybėmis.

Respondentas – individas, dalyvavęs apklausoje ir atsakęs į pateiktus klausimus.

Sintezė – tyrimo metodas, kurio metu tam tikros tyrimo dalys jungiamos į vieną.

Pastaraisiais dešimtmečiais vis populiaresnė mokslo tyrimų sritis yra paslaugų kokybė, kuri pripažinta vienu iš pagrindinų veiksnių siekiant konkurencinio pranašumo. Vienas iš būdų konkuruoti informacinių technologijų amžiuje – interneto svetainės, kurios vis plačiau naudojamos reklaminiais tikslais (S. Robbins, A. Stylianou, 2003). Informacijos paslaugų esmė – apdorota ir tinkamai pateikta informacija, kuri yra pagrindinis aspektas ir juo keičiamasi tarp dviejų šalių, pavyzdžiui, pardavėjo ir pirkėjo (R. T. Rust, K. N. Lemon, 2001). Tai lemia, kad elektroninė prekyba (e. prekyba) yra vienas iš labiausiai augančių bei besivystančių verslo sektorių. Tačiau konkurencinis pranašumas negarantuojamas, perkeliant dalį savo verslo į internetinę erdvę (V. Davidavičienė, J. Tolvaišas, 2011).

Mokslinėje literatūroje plačiai analizuojamas paslaugos ekonominio turinio kontekste bei daug dėmesio skiriama paslaugos kokybei. Teorines paslaugos savybes savo moksliniuose darbuose analizavo N. Langvinienė, B. Vengrienė (2005), B. Vengrienė (1998), R. Mažeikaitė (2002), E. Vitkienė (2008). L. Bagdonienė ir kt. (2015), daug dėmesio skyrė paslaugų rinkodarai ir vadybai (D. Labanauskaitė, O. Šturalo, 2014). T. Woodall (2001) savo darbuose detalizavo kokybės modelių analizę. W. Reinartz ir kt. (2008), T. Kridel (2012) savo moksliniuose darbuose paslaugos kokybę susiejo su pelningumu. Paslaugų įmonėje vienas svarbiausių veiksnių, darančių įtaką jos pelningumui, – paslaugos kokybė, jos pateikimas vartotojui.

Identifikuoti paslaugų kokybės matavimo metodus bei išrinkti tinkamą vertinti elektroninių paslaugų kokybę;

Situacijos tyrimo logika. Šį bakalauro baigiamąjį darbą sudaro teorinė ir analitinė dalys. Pirmojoje, teorinės darbo dalies pradžioje yra apžvelgiamos paslaugos, paslaugos kokybės sampratos ir jų rūšių teorinės interpretacijos. Taip pat analizuojami paslaugų kokybės vertinimo metodai literatūros bei mokslinių šaltinių kontekste.

  • Microsoft Word 487 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 52 puslapiai (11455 žodžiai)
  • Universitetas
  • Airidas
  • Elektroninės parduotuvės paslaugų kokybės vertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Elektroninės parduotuvės paslaugų kokybės vertinimas . (2018 m. Balandžio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/elektronines-parduotuves-paslaugu-kokybes-vertinimas.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 08 d. 00:12
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!