Elektroninės parduotuvės tinklapio analizė


Elektroninės komercijos dalyko savarankiškas darbas. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Elektroninė komercija teoriniu aspektu. Elektroninės parduotuvės elektroninės komercijos forma. Apie elektroninę parduotuvę. Elektroninės parduotuvės elektroninės komercijos forma. Elektroninės parduotuvės tinklalapio charakteristikos ir savybės. Tinklalapio charakteristikos. Tinklalapio savybės. Elektroninės parduotuvės elektroninio pirkimo ir pardavimo proceso organizavimas, crm, vartotojų tipai, reklama. Pirkimo ir pardavimo proceso organizavimas. Elektroninės parduotuvės CRM. Įmonės vartotojų tipai. Elektroninės parduotuvės reklama. Elektroninės parduotuvės elektroniniai atsiskaitymai ir saugumas. Elektroniniai atsiskaitymai. Tinklalapio saugumas. Išvados. Literatūros sąrašas.

Temos aktualumas: Naujos technologinės galimybės sudarė palankią terpę vystytis elektroninei komercijai, kuri praplėtė tradicinę komerciją.

Šio darbo tema ir tyrimo objektas –Elektroninės parduotuvės tinklalapis.

Darbo tikslas – Elektroninės parduotuvės tinklalapio analizė.

Darbo uždaviniai:

1.Išnagrinėti elektroninę komerciją teoriniu aspektu;

2.Išanalizuoti Elektroninės parduotuvės tinklalapį ir nustatyti elektroninės komercijos formą;

3.Aprašyti pagrindines tinklalapio charakteristikas ir savybes;

4.Išsiaiškinti elektroninio pirkimo ir pardavimo proceso organizavimą, CRM, vartotojų tipus bei įmonės reklamą;

5.Aprašyti įmonės taikomas atsiskaitymo sistemas, taikomus elektroninių duomenų saugumo metodus ir priemones.

Darbo metodai: įvairios literatūros analizė, internetinių duomenų analizė, analogai.

  • Microsoft Word 53 KB
  • 2013 m.
  • 20 puslapių (4135 žodžiai)
  • Kolegija
  • Inga
  • Elektroninės parduotuvės tinklapio analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Elektroninės parduotuvės tinklapio analizė. (2013 m. Spalio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/elektronines-parduotuves-tinklapio-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 20 d. 02:30
×