Elektroninio verslo analizė


Įvadas. Vartotojų segmentai. Vertės pasiūlymas. Paskirstymo kanalai. Santykiai. Pajamų šaltiniai. Ištekliai. Veiklos. Esminiai partneriai. Kaštų struktūra. Išvados.

Rašant darbą buvo naudojama teorinė elektronio verslo modelio literatūra bei kokybiniai tyrimo metodai – sistemingas parduotuvės www.vs-sport.lt tyrimas siekiant suprasti tiriamuosius reiškinius bei pateikti iš situacijų analizės kylantį paaiškinimą.

Darbo tikslas – išanalizuoti elektroninio verslo modelį.

Darbo uždaviniai:

•Pateikti aprašymą;

•Išanalizuoti vartotojų segmentus, vertės pasiūlymus;

•Atskleisti paskirstymo kanalus, santykius su vartotojais, pajamų šaltinius, esminius išteklius;

•Išnagrinėti esmines verslo modelio veiklas, partnerius bei kaštų struktūrą;

•Pateikti bendrą elektronio verslo modelio paveikslą;

•Pateikti darbo išvadas.

  • Ekonomika Tyrimas
  • Microsoft Word 186 KB
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (5599 žodžiai)
  • Universitetas
  • Zymante
  • Elektroninio verslo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Elektroninio verslo analizė. (2014 m. Lapkričio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/elektroninio-verslo-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 16:02
×