Elektroninis verslas elektroninėje erdvėje


Įvadas. Elektroninio verslo samprata ir esmė. Elektroninio verslo struktūra. Elektroniniame versle taikomi modeliai. Elektroninės rinkos užsienyje. Elektroninis verslas Lietuvoje. Elektroninio verslo plėtros kliūtys Lietuvoje. Elektroninio verslo privalumai ir trūkumai. Elektroninio verslo perspektyvos Lietuvoje. Išvados. Literatūros sąrašas.

Taigi galima pirkti tada kai yra laisvo laiko ir turint tam nuotaiką. Visa tai rodo, kad rinkoje egzistuoja elektroninių paslaugų poreikis, o drauge formuojasi ir elektroninių prekių ir paslaugų rinka.

Darbo objektas – verslas elektroninėje erdvėje.

Darbo tikslas – išnagrinėti elektroninio verslo dabartine situacija ir jo perspektyvos.

Darbo uždaviniai:

•Aptarti elektroninio verslo samprata ir esmė;

•Išanalizuoti elektroninio verslo situaciją Lietuvoje ir pasaulyje;

  • Microsoft Word 39 KB
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (3371 žodžiai)
  • Universitetas
  • Olga
  • Elektroninis verslas elektroninėje erdvėje
    9 - 1 balsai (-ų)
Elektroninis verslas elektroninėje erdvėje. (2014 m. Gruodžio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/elektroninis-verslas-elektronineje-erdveje.html Peržiūrėta 2018 m. Rugsėjo 23 d. 11:26
×