Elektros mašinos ir pavaros laboratoriniai


Elektros mašinos ir pavaros laboratoriniai darbai. Laboratorinis darbas DC paleidimas ir stabdymas tuščioje eigoje. Kokia maksimali / minimali inkaro srovė. Koks maksimalus / minimalus inkaro sukimosi greitis. Koks nusistovėjęs inkaro sukimosi greitis. Kokia nusistovėjusi inkaro srovė. Per kiek laiko nusistovi inkaro sukimosi greitis % tikslumu? Laboratorinis darbas DC variklio paleidimas stabdymas Ui nuo 0 iki UN kai MA friction torque. Laboratorinis darbas DC variklio įtampos reversavimas Ui nuo – UN iki UN , esant MA MN. Išvados Kokia maksimali / minimali reverso inkaro srovė. Per kiek laiko nusistovi inkaro reversuoto sukimosi greitis % tikslumu? Kokia maksimali inkaro srovė kiekvienu atveju. Per kiek laiko nusistovi greitis % tikslumu? Mn , mn , mn , mn. Išvados Koks nusistovėjęs greitis prie kiekvieno apkrovos momento. Kaip priklauso nusistovėjęs greitis nuo apkrovos momento. Kuo skiriasi reakcijos grafikai prie Jv ir Jv.


Kadangi neįvirtinta jokia apkrova, pačiame variklyje esanti trintis, trintis guoliuose, oro pasipriešinimas, tai variklis sukasi praktiškai nevartodamas energijos, per inkarą teka beveik nulinė srovė. Realybėje to nebūna, todėl būtina įvertinti vidines variklio trintis.

DC variklio paleidimas/stabdymas (Ui nuo 0 iki UN) kai MA=friction torque.

Įvesta vidinė variklio trintis be histerezes elemento veikia kaip aktyvi apkrova. Atjungus įtampą variklis pradeda suktis atgal, nes duotoji apkrova pradeda sukti varikli priešinga kryptimi.

DC variklio įtampos reversavimas (Ui nuo –UN iki +UN), esant MA=MN.

Per kiek laiko nusistovi inkaro (reversuoto) sukimosi greitis (5% tikslumu)?

DC variklio paleidimas, reversavimas ir stabdymas (Ui=0UN-UN0) kai MA=MN ir su keturiais skirtingais inercijos momentais: Jv, 2*Jv, 4*Jv, 8*Jv.

Kuo didesnis inercijos momento daugiklis, tuo variklis ilgiau užtrunka pasiekti nusistovėjusį greitį, beje išauga inkaru tekanti srovė. Šiuo atveju inercijos momento daugikliai per maži kad pastebimai įtakotų nusistovėjusį greitį.

DC variklis dirba tuščioje eigoje su UN. Yra apkraunamas keturiais skirtingais MA momentais:

MN, 2*MN, 4*MN, 6*MN. Modeliavimas atliktas su Jv ir 4*Jv.

  • Microsoft Word 811 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (931 žodžiai)
  • Kolegija
  • Robertas
  • Elektros mašinos ir pavaros laboratoriniai
    10 - 2 balsai (-ų)
Elektros mašinos ir pavaros laboratoriniai . (2020 m. Balandžio 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/elektros-masinos-ir-pavaros-laboratoriniai.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 05 d. 15:44
×
116 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo