Emocinį smurtą patiriantys klientai


Smurtą ( emocinį) patiriantis klientai. Emocinė prievarta. Emocinis-psichologinis smurtas prieš vaikus. Išskiria psichologinio smurto tipus. Pagrindiniai požymiai ir/ar priežastys. Pagalbos teikimo modelis pagal R. Kočiūną. Veiksmų planas. Įvertinimas. Aprašykite, kaip įvertinsite ar pasiekėte numatytą tikslą. Rezultatai gali būti kiekybiniai ir kokybiniai. Socialinio darbuotojo atsakomybės ir funkcijos sprendžiant problemą. Šaltiniai, kuriais remiantis buvo analizuota problema.


R. Žukauskienės (2006) teigimu, emocinis smurtas – laikomas tikras ar tikėtinas stiprus, žalingas poveikis vaiko emocinei ir elgesio raidai, kurį sukėlė nuolatinis arba didelis emocinis žalojimas arba atmetimas. Jis pasireiškia asmens sugebėjimų, jo savęs vertinimo tyčiniu griovimu, menkinimu, dėl to sutrinka asmens prisitaikymas prie aplinkos bei asmeniniai santykiai. (Čyžaitė, 2010 m.)

• Teorizavimas - nuolatinis vaiko ar sutuoktinio gąsdinimas, pravardžiavimas, baimės aplinkos sukūrimas, manipuliavimas neigiamomis emocijomis. (Čyžaitė, 2010 m.)

šeimos struktūra (vieniši tėvai, patėvio (pamotės) vaidmuo). ( Mitka, 2005 m. )

Pagrindiniai požymiai ir/ar priežastys (iš ko galima spręsti, kad kilo problema):

Jeigu emocinį smurtą patyria vaikas bus įtraukta mokykla ir socialinė psichologinė tarnyba. Jeigu emocinį smurtą patyria suaugęs asmuo bus įtraukta tik socialinė psichologinė tarnyba.

Mokyklos įtraukimas yra svarbus tuo, kad joje vaikas mokosi ir šios mokyklos socialinė pedagogė turėtu stebėti kintanti mokinio elgesį, pažymius, lankomumą ir tai ar vaikas nepatyria emocinio smurto.

Socialinė psichologine tarnyba yra svarbi tuo, kad vaikui ar suaugusiam žmogui yra reikalingas psichologas kuris išklausytu asmenį patyrusi emocinį smurtą ir jam padėtu įgauti pasitikėjimo savimi.

Jeigu emocinį smurtą patyria vaikas bus pranešta mokyklos socialinei pedagogei, kad ji žinotu apie tai, kad mokykloje vaikas patyria emocinį smurtą ir jam yra reikalinga pagalba.

Socialinė pedagogė turėtu pabendrauti su mokiniu patiriančiu emocinį smurtą ir išsiaiškinti kaip jis jaučiasi, kokios pagalbos jam reikia ir kas prieš jį naudoja emocinį smurtą ir kaip dažnai.

Jeigu emocinį smurtą prieš vaiką naudoja kiti mokiniai socialinė pedagogė turėtu pasikalbėti su mokinio patiriančio emocinį smurtą tėvais ir išsiaiškinti ar vaikas ką nors jiems pasakojo apie tai kad prieš ji smurtaujama, ar jie pastebėjo kokiu nors vaiko elgesio pakyčiu ir t.t.

Socialinė pedagogė tai pat turėtu pasikalbėti su tu mokinių kurie smurtauja tėvais, kad jie žinotu apie tai kaip elgęsi jų vaikai ir jiems paaiškintu, kad taip elgtis negalima. Taip pat socialinė pedagogė turėtu pabendrauti su tais mokiniais ir išsiaiškinti dėl kokios priežasties jie smurtauja prieš kitą mokinį.

Jeigu emocinis smurtas prieš vaiką yra naudojamas šeimoje, socialinė darbuotoja ir socialinė pedagogė turėtu pabendrauti su vaiko tėvais ir išsiaiškinti dėl kokios priežasties jie smurtauja prieš savo vaiką.

  • Microsoft Word 27 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (2262 žodžiai)
  • Universitetas
  • Margarita
  • Emocinį smurtą patiriantys klientai
    10 - 3 balsai (-ų)
Emocinį smurtą patiriantys klientai. (2017 m. Gruodžio 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/emocini-smurta-patiriantys-klientai.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 23 d. 13:14
×
143 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo