Esė apie informacijos vertinimą


Esė apie informacijos vertinimą.


Vertinimo informacijos fiksavimas yra kitas etapas. Mokytojas, norėdamas suvokti, kas pasiekta ir kokie bus tolesni mokymosi tikslai, skiria diagnostines įvertinimo užduotis. Sprendžia, ar pasirinkti darbo metodai bei užduotys padeda vaikui mokytis. Diagnostines užduotis paprastai mokiniai atlieka baigę tam tikrą mokymosi etapą ir prieš pradedami naują. Mokytojas, fiksuodamas vertinamąją informaciją, siekia išryškinti ne tik teigiamus vaiko mokymosi aspektus, bet ir spragas, tam, kad galėtų suteikti pagalbą ir numatyti tolesnius mokymosi žingsnius. Svarbu, kad vertinimo informacijos fiksavimas būtų atliekamas sistemingai. Taigi, ugdymo proceso dalyviams vertinimo informacija padeda suprasti, kas yra pasiekta, kas pavyko gerai, bet ir kur reikia pasistengti bei patobulėti.

Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai vertinti, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, 2018

  • Microsoft Word 15 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (830 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jolanta
  • Esė apie informacijos vertinimą
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Esė apie informacijos vertinimą. (2021 m. Kovo 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/ese-apie-informacijos-vertinima.html Peržiūrėta 2021 m. Balandžio 20 d. 01:01
×
40 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo