Etikos vieta rinkodaroje - logistikos kompanijoje


Įmonės pristatymas. Etikos vieta rinkoje. Rinkodaros aplinkos analizės. Įmonės ,,Jumisa‘‘ makroaplinkos analizė (PESTR inkodaros komplekso analizės. Paslaugų analizė. Pasiskirstymas. Rėmimas. Tiksliniai segmentai. Rinkodaros priemonių planas. Išvados. Šaltiniai.


UAB "Jumisa" bendrovė tapo pirma Lietuvoje logistikos kompanija turinti krovinio sekimo išvedimą savo tinklalapyje.

Europos centrinio banko veikla padeda užtikrinti stabilią Lietuvos fiskalinę politiką, kuri yra ypatingai svarbi nagrinėjant verslui palankias terpes.

Nuolatos besikeičiantys ir tobulinami teisės aktai gali turėti įtakos paslaugos kainai.

LR Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatymas; LR saugios laivybos įstatymas.

Visuomenės požiūris į ekologines problemas sparčiai keičiasi, todėl klientai atsižvelgia ar įmonės teikiamų paslaugų aplinkosauginis lygis jiems yra priimtinas.Norint neprarasti klientų, įmonė privalo laikytis tam tikrų aplinkosaugos reikalavimų ir stengtis naudoti įrangą, kuri kuo mažiau teršia aplinką. Tokia įranga kainuoja brangiau, nei įprasta įranga, todėl didėja įmonės kaštai.

Socialinė aplinka itin prastėja dėl palengvinto darbo jėgos judėjimo ES:

Kylant pragyvenimo lygiui, vis didesnę savikainos dalį sudaro gaunamas DU.

Šiuo metu, gamtosaugos problemos yra labai aktualios transportavimo paslaugomis užsiimančiai įmonei, o vis didėjančių gamtosaugos reikalavimų ir standartų užtikrinimas reikalauja iš logistikos įmonės atstovų kruopštaus technologijų parinkimo, o tai susiję su didesnėmis investavimo į automobilius bei įv. įrenginius, išlaidomis.

Techninių naujovių įtaka, šiai įmonei, yra reikšminga transportavimo darbų operacijoms. Dėl mokslo ir technikos pažangos tobulėja transporto priemonės. Atsiranda įv. sistemos, kurios palengvina tiek transporto vadybininkų, ekspeditorių, tiek vairuotojų darbą. Taip pat mokslo ir technikos pažanga yra naudinga ir įmonėms klientams, kadangi to pasekoje atsirado tokia sistema, kurios dėka klientai gali sekti savo krovinį, stebėti kur jis yra ir kaip keliauja link tikslo.

Konkurencija skatina firmas efektyviai veikti, verčia gaminti arba importuoti gerą produkciją, teikti kokybiškas paslaugas, samdyti geresnius darbuotojus, rūpintis jų tobulėjimu ir motyvacija, kautis dėl kiekvieno kliento bei rūpintis jų poreikiais. UAB „Mažeikių strėlė“ pagrindiniai konkurentai yra Lietuvos įmonės:

AB „Vilniaus kranai“ įkurta 1963 metais. 1991 metais reorganizuota į AB „Vilniaus kranai“. Specializuojasi bokštinių kranų nuomoje. Įmonė teikia paslaugas:

vikšrinius kranus – keliamoji galia iki 25 t, kėlimo aukštis iki 45 m;

elektros stotis ir suvirinimo agregatus (tame tarpe su vidaus degimo varikliais).

projektuoja, gamina, montuoja telekomunikacijų bokštus ir stiebus iš metalinių konstrukcijų, kitas metalines konstrukcijas, įrengia pamatus;

AB „Klaipėdos kranai“ įkurta 1967 metais Klaipėdoje, užima 5,6 ha teritoriją. Bendrovė yra atestuota ir vykdo šias veiklas:

bokštinių kranų iki 25 t keliamosios galios, ožinių kranų 5-30 t keliamosios galios, tiltinių kranų iki 15 t keliamosios galios, portalinių kranų iki 30 t keliamosios galios montavimas ir remontas;

Šių pagrindinių UAB „Mažeikių strėlė“ konkurentų veikla yra labai panaši, turi panašius gamybinius pajėgumus, bet veikia skirtingose apskrityse. Konkurento „lipimas ant kulnų“ skatina didinti pajėgumus, investuoti į ilgalaikį turtą. Taip keliamas įrangos modernizacijos lygis ir plečiamas siūlomų paslaugų asortimentas.

Visuose didesniuose Lietuvos miestuose UAB „Mažeikių strėlė” turi konkurentus savo veiklai ir dėl to išlaikyti užsakovų pastovumą bei pritraukti naujus yra labai sunku. Konkurentų veiklos specializacija šiek tiek skiriasi, tačiau, kaip pvz. AB „Vilniaus kranai“, užima didelę Lietuvos rinkos dalį, o jos veikla vertinama teigiamai.

Klientų derėjimosi galia. Įmonė turi atstovybes Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, užimama rinka tarp konkurentų yra nemaža. UAB „Mažeikių strėlė“ žinoma daugiau kaip 30 metų kainų lankstumu, aukšta produkcijos kokybe, pardavimų vadybos geru organizavimu, todėl nėra didelės grėsmės, kad klientas susižavės kitais tiekėjais.

  • Microsoft Word 58 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (7247 žodžiai)
  • Kolegija
  • Karina
  • Etikos vieta rinkodaroje - logistikos kompanijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Etikos vieta rinkodaroje - logistikos kompanijoje. (2017 m. Balandžio 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/etikos-vieta-rinkodaroje-logistikos-kompanijoje.html Peržiūrėta 2020 m. Kovo 29 d. 17:29
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo