Etinių skandalų poveikis įmonei bei galimi sprendimai


Etinių skandalų poveikis įmonei bei galimi sprendimai. Volkswagen gero vardo susigražinimas po išmetamųjų dujų emisijos skandalo. Kaip Volkswagen sprendė problemą. Volkswagen padėtis po skandalo. Įmonės gero vardo sugrąžinimas po etinių nesklandumų UAB „ MAXIMA “ atvejis. Įmonės gero vardo susigrąžinimas po etinių skandalų kompanijos „ samsung “ atvejis. „ samsung galaxy note “ baterijų sprogimo priežastys. Papildomos problemos samsung kompanijai. Kaip įmonė siekė susigrąžinti gerą vardą ir ką darė situacijai gerinti. Pasekmės samsung kompanijai. Ar žmonės prarado pasitikėjimą samsung kompanija po šio skandalo. Kas toliau laukia samsung kompanijos.


Įmonė turėtų imtis nuoseklaus tyrimo ir skirti tam tiek išlaidų kiek tik reikės, kad būtų išaiškinta problema.

Turėtų būtų pareikšta, kad įmonei svarbiausia yra vartotojai ir kad bus daroma viskas, kad jų teisės nebūtų pažeistos.

Nukentėjusiems vartotojams nuo įmonės etinio skandalo turėtų būti paskirtos tam tikros kompensacijos.

Volkswagen grupė tai pasaulyje viena iš žinomiausių pasaulio įmonių, kurią sudaro, net 12 prekės ženklų tokių, kaip „Volkswagen“ „Audi“ „Škoda“ „SEAT“ ir daugeliu kitų. Įmonė yra dirbanti, net 31-noje šalyje ir turinti apie 610 tūkstančių darbuotojų. Volkswagen garsėja, kaip lengvųjų automobilių gamintoja, tačiau jos grupei priklauso ir komercinių transporto priemonių gamyba. Ši įmonė skelbiasi, kaip sauganti gamtą ir gaminanti variklius, kurie neteršia aplinkos ir yra ekologiškai saugus. Volkswagen skandalas kilo 2015 m. rugsėjo 18 d. kai JAV aplinkos apsaugos tarnyba nustatė, kad Volkswagen gaminami dyzeliniai automobiliai neatitinka reikalavimu ir skleidžia per daug taršos. Volkswagen buvo suprojektuoti apeiti išmetamųjų dujų emisijos testą. Volkswagen įdiegė išmetamųjų dujų įranga daugiau nei pusei milijono automobilių esančių JAV ir dar maždaug 10,5 milijono visame pasaulyje. Pagal aplinkos apsaugos tarnyba buvo naudojami keli įrenginiai, kaip droselis, kuris padeda valdyti kuro ir elektros tekėjimą į variklį bei kiti įrenginiai, kurie leido pereiti tarp dviejų darbo režimų. Testavimo režime mašinos atitiko visus keliamus dujų išmetimo reikalavimus, bet vairuojant normaliomis sąlygomis kompiuteris persijungdavo į atskirą režimą kuris žymiai keičia kuro slėgį, įpurškimo laiką, išmetamųjų dujų cirkuliaciją o modeliuose su „Adblue“ karbamido tirpalu, jo kiekį purškiamą i išmetamųjų dujų sistemą. Šis režimas leidžia nuvažiuoti didesnį atstumą kartu padidindamas ir mašinos galią, tačiau taip pat išleidžia didesnį kiekį azoto oksidų (NOx) kurie formuoją taršą susijusią su plaučių vėžiu ir išleidžia keturiasdešimt kartų didesnį kiekį dujų, viršijantį federacijos limitą. Tai nereiškia, kad kiekvienas „TDI“ modelis pagamintas tuo metu skleidžia 40 kartų daugiau šių dujų nei leistina, kai kurie gali skleisti tik kelis kartus daugiau ir visa tai priklauso nuo vairavimo ir automobilio skleidžiamo garso lygio. Teigiama, kad koncerno vadovybe, net aštuonis metus žinojo, kad yra klastojami C02 emisijos parodymai ir, kad ši įranga buvo pritaikyta tik testavimui. Taigi tiek pirkėjai tiek pareigūnai buvo sąmoningai apgauti. Nepaisant to, kad naudojo negalimą įranga jie už aukščiausios klases ir mažiausiai teršiančius automobilius, kurie, net neatitiko standartų jie užkeldavo kainas nuo 15 iki 20 procentų. Taigi pirkėjai buvo apgauti dvigubai jie už automobilius permokėjo nuo 15 iki 20 procentų ir iš labiau gamtai palankių automobilių gavo tikras taršos mašinas.

Po JAV teismo nutarimo buvo nutarta kad Volkswagen pardavimai siekė 14,7 milijardų dolerių iki spalio 25 dienos, po kurios Volkswagen pradėjo rašyti laiškus visiems automobilių savininkams ir nuomininkams kuriu automobilių variklis 2.0L ir daugiau su bloga išmetamųjų duju sistema, kad informuoti juos kad jie pradeda 10 milijardų dolerių atpirkimo programą. Teisėjas patvirtino preliminarių atsiskaitymų datą už tapačią sumą liepos 26 diena 2016 metais. „TDI“ savininkai, kurie pirko savo automobilius iki 2015m. rugsėjo 17 d. gali parduoti savo automobilius atgal Volkswagen priklausomai nuo modelio, amžiaus, automobilio būklės ir regiono nuo 12,500 iki 44,000 dolerių. TDI nuomininkai gaus pinigines išmokas tarp 2600 ir 4900 dolerių. Savininkai ir nuomininkai kurie pardavė savo automobilius arba baigė nuomos sutartis iki 2016 m. birželio 28 d. tai pat yra tinkami išmokai gauti. Per spalio 18 d. net 340 tūkstančių savininkų ir nuomininkų norėjo parduoti automobilius arba gauti išmokas. Savininkai, kuriems nenori Volkswagen firmai parduoti automobilių gaus tarp 5100 ir 10000 dolerių kompensacijas, kad kompensuoti sumažėjusią perpardavimo vertę. Kaip geros valios ženklą Volkswagen pasiūlė 1000 dolerių kiekvienam 2,0 litrų „TDI“ savininkams 500 dolerių grynais, o 500 dovanų kuponu Volkswagen salone jie taip pat galėtų gauti nemokamą 24 valandų pagalba keliuose. Dabartiniai savininkai galės gauti 2000 dolerių nuolaida naujam VW markės automobiliui. Deja Europoje ir kitose šalyse dėl esamų sudėtingu teisės aktų situacijos Volkswagen, kol kas išsisuko nuo bet kokios bausmės. Europos šalyse bei kitose valstybėse yra didelis nepasitenkinimas Volkswagen kompanija kadangi daugelis žmonių nori atgauti pinigus ir gauti kompensacijas, tačiau Volkswagen prisidengia informacijos stoka ir nežinojimu kiek tokių automobilių gali būti kitose rinkose ir kiek iš jų turi bloga sistema ir tai leidžia jiems palengvinti savo dalią.

  • Microsoft Word 149 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (5684 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gabija
  • Etinių skandalų poveikis įmonei bei galimi sprendimai
    10 - 2 balsai (-ų)
Etinių skandalų poveikis įmonei bei galimi sprendimai. (2019 m. Kovo 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/etiniu-skandalu-poveikis-imonei-bei-galimi-sprendimai.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 13:46
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema