Fibromialgija


Fibromialgija. Utenos kolegijos medicinos fakulteto sveikatos priežiūros ir reabilitacijos katedros kineziterapijos studijų programa savarankiškas darbas fibromialgija. Kaip dažnai pasitaiko. Patarimai ir profilaktika. Bendri patarimai norint , kad mankšta būtų saugi.


1.Atgulkite ir įtemkite sėdmenų raumenis. Palaukite 5 sekundes ir atpalaiduokite raumenis. (15-20 k.) Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

2.Atsigulkite ant nugaros, ištieskite kelį ir stipriai stumkite kelį žemyn prie lovos. Įtempdami keturgalvį (šlaunies raumenį). Palaukite 5 sekundes. Atpalaiduokite raumenį. (15-20k.) Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

3.Ištieskite kelį, stumkite jį žemyn, įtempdami paaiškintas aukščiau, kojų pirštų lenkite link savęs ir lėtai pakelkite ištiestą koją nuo lovos maždaug 20 cm. Palaukite 5 sekundes ir nuleiskite koją. (7k.) Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

4.Atsigulkite, ant nugaros padėkite lentą slidžiu paviršiumi ant lovos arba plastiko lakštą po kulnu. Lenkite kelį pėdą stumdami aukštyn ir žemyn lenta slidžiu paviršiumi ar plastiko lakštu. (7 k.) Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

5.Atsigulkite pakelkite koją taip, kad pėda butų aukščiau nei klubai, ir kelis kartus per dieną reguliariai mankštinkite pėdą. Judindami ją aukštyn ir žemyn, tarsi mintumėte pėdalą. (15 – 20k.) Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

6.Norėdami įsitikinti, kad galite pilnai ištiesti kelį, pabandykite atsigulti ar atsisėsti ant lovos, padėti kulną ant pagalvės ar suvynioto rankšluosčio ir atpalaiduoti ištiestą kelį. Tai darykite NUOLAT. Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

1.Atsisėskite ant lovos, po keliu padėkite susuktą rankšluostį taip, kad kulnas galėtų ant lovos. Įtemkite kelį ir ištiesinkite jį, užpakalinę kelio dalį laikydami ant rankšluosčio ir kulną keldami nuo lovos. Palaukite 5 sekundes. (7 k.) Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

2.Atsisėskite ant kėdės ir sulenkite kelį, pėdą laikydami ant grindų. Atlikite kelio lenkimo ir tiesinimo pratimus. Kojų pirštus lenkite link savęs įtempkite šlaunį ir ištieskite kelį. Palaikykite ištiestą kelį sekundes, atpalaiduokite jį ir sulenkite kelį tiek, kiek galite, stumdami pėdą grindų paviršiumi. ( 7 k.) Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

  • Microsoft Word 432 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1368 žodžiai)
  • Kolegija
  • Aurimas
  • Fibromialgija
    10 - 2 balsai (-ų)
Fibromialgija. (2018 m. Sausio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/fibromialgija.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 18 d. 04:05
×