Filosofijos kaip ugdymo teorijos reikšmė


Savarankiško darbo tikslas. Ugdymo filosofijos paskirtis , uždaviniai , kryptys. Ugdymo tikslų filosofinis pagrįstumas.


Gyvenime, sprendžiant esmines žmogaus problemas. Taigi filosofija yra svarbi tiek ugdymo teorijai, tiek praktikai.

Savarankiško darbo tikslas – atskleisti B. Bitino filosofines ugdymo idėjas.

Išnagrinėti ugdymo sampratą ir atskleisti jos realizavimo (visapusiško, nuoseklaus, logiškai pagrįsto, išbaigto) perspektyvas.

Apibūdinti visuomenės raidos ir ugdymo pobūdžio, žmonių apibendrintos patirties perdavimo ir individo rengimo gyventi visavertį gyvenimą ryšį.

Identifikuoti ir formuluoti pagrindines ugdymo problemas, kylančias veikiant įvairiems asmenybės vystymosi bei ugdymo veiksniams, atskleisti holistinį ugdymo pobūdį.

Apibrėžti edukologijos mokslų raidos perspektyvas, skatinti pliuralistinį mokslininkų požiūrį į ugdymo realybę bei edukologinių tyrimų metodologinę įvairovę.

Ugdymo tikslų filosofinis pagrįstumas. Tikslas, kaip svarbiausias žmogaus gyvenimo komponentas, seniai domina filosofiją. Ugdymo filosofijos tikslų pagrindu.

Aukščiausiųjų vertybių ištakų kriterijų, padedančių filosofiškai įprasminti ugdymą, pasiūlymą. Tokiomis ištakomis laikoma: transcendentinė tikrovė, socialinė tikrovė (visuomenė) ir žmogaus savastis (mikrokosmosas).

  • Microsoft Word 29 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (2030 žodžiai)
  • Kolegija
  • Virginija
  • Filosofijos kaip ugdymo teorijos reikšmė
    10 - 2 balsai (-ų)
Filosofijos kaip ugdymo teorijos reikšmė. (2019 m. Gruodžio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/filosofijos-kaip-ugdymo-teorijos-reiksme.html Peržiūrėta 2020 m. Sausio 24 d. 00:37
×