Fizinio aktyvumo programa


Pasirengimo fiziniam aktyvumui klausimynas PAR Q – Physical Activity Readiness Questionnaire. Nustatyti pagrindinį ir etapinius tikslus. Surinkti informaciją ir suplanuoti veiklos rezultatus. Priimti pozityvius ir atsakingus sprendimus , sukurti jų įgyvendinimo planą.


Sporto programa susidaro iš aerobinės veiklos,jėgos pratimų, pusiausvyros pratimų,lankstumo pratimų ir pan. Aerobinė veikla: lėtas ėjimas, greitas ėjimas, bėgiojimas, galima pridėti ir savo mėgstamą veiklą, slidinėjimą,čiuožimą ir pan. Jėgos pratimus galima pridėti įvairiausių pratimų kokie tik labiau patinka jums: pritūpimai, pasilenkimai į priekį su štanga, štangos spaudimas nuo pečių, štangos trauka pasilenkus, įtūpstai su svareliais, dubens kėlimas su štanga. Pusiausvyros pratimai: gali būti atliekami su kamuoliu, taip pat stovėjimas ant vienos kojos, kojos siūbavimas, įtūpstai žengiant į priekį. Lankstumo pratimai: atliemai treniruotės pabaigoje, galima atlikti įvairiausius, lenkimasis į priekį, kojų pritraukimas po vieną prie savęs atsigulus, pasilenkimai į šonus tempiant liemenį, rankų tempimas už nugaros. Taip pat dar galima tobulinti vikrumą, koordinaciją, žaidžiant įvairiausius žaidimus,estafetes.

Pasirengimo fiziniam aktyvumui klausimynas (PAR-Q – Physical Activity Readiness Questionnaire)

Programa skirta merginai pradedančiai sportuoti, prieš tai buvo visiškai nesportuojanti, taigi pratimai sudaromi pradedant nuo mažo intensyvumo ir krūvio. Amžius 28 metai , ūgis 170cm., svoris 70kg. Fizinis pajėgumas žemas, su sveikata nusiskundimų neturi.

Nustatyti pagrindinį ir etapinius tikslus: susiformuoti nuostatą nuolatos mankštintis (ir ją realizuoti); fiziškai sutvirtėti, pagerinti pagrindinių organizmo sistemų veiklą – didinti darbingumą atsikratyti antsvorio užsigrūdinti, sustiprinti imuninę organizmo sistemą; pagerinti bendrą savijautą, valią ir kitas psichines savybes;

  • Microsoft Word 33 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1199 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ugne
  • Fizinio aktyvumo programa
    10 - 2 balsai (-ų)
Fizinio aktyvumo programa . (2019 m. Kovo 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/fizinio-aktyvumo-programa.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 20 d. 06:09
×
Namų darbų pagalba 24/7