Fizinio pajėgumo vertinimas


29 metų asmenų fizinio pajėgumo vertinimas ir fizinio pajėgumo didinimo plano parengimas. Pagrindinė dalis. Aerobinė mankšta. Raumenų pajėgumo lavinimas. Lankstumo lavinimas. Baigiamoji dalis. Fizinio aktyvumo programa lavinant aerobinį pajėgumą. Fizinio aktyvumo programa lavinant raumenų pajėgumą. Fizinio aktyvumo programa lavinant lankstumą. Literatūros šaltiniai.


Rekomenduojama pramankštos trukmė – 15-20 minučių. Šią treniruotės dalį turėtų sudaryti: lengvas bei vidutinio intensyvumo ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu ir kiti pratimai bei jų deriniai, kurių metu dalyvauja kojų, nugaros, krūtinės ir pečių raumenys. Taip pat siūlyčiau ir elipsinį treniruoklį, nes apkraunami ne tik kojų, bet ir rankų raumenys, sąnariai.

Raumenų pajėgumo lavinimas. Pratimai su gimnastikos kamuoliais: šokliavimas ant kamuolių palaikant pusiausvyrą, kartoti 3-4 kartus, pratimai su svarmenimis: laikant svarmenį jį pritraukti prie krūtinės, kartoti 2-3 kartus, paėmus du svarmenis daryti pritupimus, kartoti 2-3 kartus.

  • Sveikata Referatas
  • Microsoft Word 15 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (409 žodžiai)
  • Universitetas
  • Tomas
  • Fizinio pajėgumo vertinimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Fizinio pajėgumo vertinimas. (2016 m. Kovo 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/fizinio-pajegumo-vertinimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 05:24
×