Fizinio rengimo planas


Jėgos treniruotės. Pirmadienis. Antradienis. Trečiadienis. Ketvirtadienis. Penktadienis. Greičio. , Treniruotė. Pastaba.


Pastaba. Treniruotės pradžioje minam dviratį arba bėgam bėgimo takeliu 7 min. atliekame mankštą ,tempimo pratimus tik tada pradedam sportuoti. Pertraukos tarp pratimų apie 2 min, baigus treniruotę atliekame tempimo pratimus.

Pastaba. Treniruotės pradžioje minam dviratį arba bėgam bėgimo takeliu 10 min. atliekame mankštą ,tempimo pratimus tik tada pradedam sportuoti. Pertraukos tarp pratimų apie 30-60 sekundžių, baigus treniruotę atliekame tempimo pratimus.

Platformos stūmimas gulint ant nugaros atspiriame ją pradinėje padėtyje ir sugaunam 4x10

Pritūpus ant vienos kojos imituojam bėgimą rankomis 4x30 sekundžių kojas kaitaliojam

Boksuojam orą su hanteliais 30 sekundžių padedam juos ir boksuojam orą be svoriu 30 sekundžių atliekam 4 serijas

  • Microsoft Word 12 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (437 žodžiai)
  • Universitetas
  • Danielius
  • Fizinio rengimo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Fizinio rengimo planas. (2017 m. Lapkričio 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/fizinio-rengimo-planas.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 13 d. 06:50
×