Fiziologija sveika mityba


Ivadas. Sveika mityba. Sveikos mitybos pagrindinės taisyklės. Sveikos mitybos piramidė Duona, grūdai, makaronai, bulvės. Daržovės. Vaisiai. Pienas, jogurtas, sūris. Mėsa, paukštiena, žuvis, ankštinės daržovės, kiaušiniai, riešutai. Riebalai, aliejai, saldumynai. Mitybos rėžimas. Pagrindinių maisto medžiagų reikšmė Baltymai. Riebalai. Angliavandeniai. Maisto medžiagų energetinė vertė. Rekomenduojami energijos poreikiai. Kauno apskrities gyventojų mityba. Išvados. Literatūros sąrašas.

Atšalus orams ir aplinkui siaučiant įvairioms infekcijoms, labai svarbu, kad mūsų organizmas būtų stiprus ir sugebėtų apsisaugoti nuo ligų. Tam padeda imuninė sistema.

Labai sunku įvertinti mitybos įtaką imuninės sistemos funkcionavimui dėl pastarosios sudėtingumo. Tačiau moksliniais tyrimais nustatyti keleri mitybos faktoriai, įtakojantys imuninę sistemą. Didelės įtakos imuniteto aktyvumui turi energijos, gautos su maistu, kiekis. Nepakankamai valgantys, badaujantys žmonės turi didesnę riziką susirgti įvairiomis infekcinėmis ir peršalimo ligomis. Įvairios svorio mažinimo dietos, su maistu gaunant mažiau negu 1200 kcal per dieną, gali susilpninti imuninę sistemą.

Darbo tikslas:

Norint sveikai gyventi patartina reguliuoti savo mitybą. Tad šiuo savo darbu ir noriu jus supažindinti su sveika mityba.

Darbo uždaviniai:

•Susipažinti su sveika mityba, jos pagrindiniais principais bei taisyklėmis;

•Aptarti sveikos mitybos piramidę;

•Pasidomėti maisto medžiagomis, bei mitybos rėžimu;

•Pasidomėti savo miesto gyventojų mitybos statistika.

  • Microsoft Word 182 KB
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2507 žodžiai)
  • Universitetas
  • Loreta
  • Fiziologija sveika mityba
    10 - 4 balsai (-ų)
Fiziologija sveika mityba. (2014 m. Balandžio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/fiziologija-sveika-mityba.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 14 d. 11:27
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema