Franšizės įmonių veiklos aspektai


Įvadas. Franšizė – kas tai? Franšizės samprata ir pagrindinės sąvokos. Franšizės raida ir šiuolaikinės tendencijos. Franšizės rūšys. Franšizės įmonių veikla. Franšizės pardavimo ir pirkimo etapai. Franšizės davėjo ir franšizės gavėjo pareigos. Franšizavimo, kaip verslo modelio, privalumai Ir trūkumai. Privalumai ir trūkumai franšizės davėjui. Privalumai ir trūkumai franšizės gavėjui. Išvados. Naudotos literatūros sąrašas.

Šio darbo tikslas – suprasti franšizės apibrėžimą ir pagrindines sąvokas, susipažinti su franšizės įmonių veikla: kaip vyksta franšizės pirkimas ir pardavimas, kokios pareigos tenka franšizės gavėjui ir franšizės davėjui, įvertinti, kokie yra franšizavimo, kaip verslo modelio, privalumai bei trūkumai franšizės gavėjui ir franšizės davėjui.

Darbas parašytas remiantis knygomis: Michailovskos V., Žilinskio S., Malkin, I. „Franšizės įsigijimas – greitkelis į sėkmę“, Žilinskio S., Malkin I., Kriuko J. „Franšizės žinynas“ ir Illetschko K. „Franšizė“ bei internetiniais šaltiniais.

  • Vadyba Referatas
  • Microsoft Word 32 KB
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1726 žodžiai)
  • Ieva
  • Franšizės įmonių veiklos aspektai
    10 - 2 balsai (-ų)
Franšizės įmonių veiklos aspektai. (2014 m. Gegužės 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/fransizes-imoniu-veiklos-aspektai.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 01:27
×