Gabenimo kaina


Gabenimo kaina. Gabenimo kaina teoriniu aspektu Gabenimo kaina trampinėje laivyboje Gabenimo kaina linijinėje laivyboje INCOTERMS sąlygos. Kaina – prekės ar paslaugos piniginis įvertinimas rinkoje. Pagrindinės kainos funkcijos. Gabenimo kaina teoriniu aspektu. Kainos formavimas. Kainos nustatymo metodai. Frachtas (vokiškai fracht) – laivyboje priimtas mokestis už krovinio gabenimą jūra. Gabenimo kaina trampinėje laivyboje. Order. Requirement. Pirmajame etape frachtuotojas nustato savo transportavimo poreikius krovinio kiekį, reikiamą pristatymo laiką. Laivo frachtavimo procesą sudaro keli etapai. Frachto įkainis nustatomas vienu iš šių būdų už krovinio vienetą. Pavyzdžiui jeigu čarteryje numatomas krovinio opcionas („Cargo option“. Gabenant vienu metu du ar daugiau skirtingų krovinių. Krovos operacijų. Gabenimo kaina linijinėje laivyboje Tarifas (pranc. Svarbus linijinio tarifo formavimo veiksnys yra laikymasis sąlygos „Tiek. Nustatydamos tarifus už. Tarifas susideda iš. Tarifų nustatymui konteinerinėms. Vežant krovinius konteineriuose. Krovos operacijų išlaidų. Kaina ir krovos darbai. Operacijų, įtrauktų į tarifinį įkainį. Konteinerinės linijos tarifų. Konkurencijos sąlygomis linijinės kompanijos priverstos atsižvelgti į įvairius alternatyvius krovinių pristatymo variantus.


Gabenimo kaina teoriniu aspektu Gabenimo kaina trampinėje laivyboje Gabenimo kaina linijinėje laivyboje INCOTERMS sąlygos.

Kaina – prekės ar paslaugos piniginis įvertinimas rinkoje. Pagrindinės kainos funkcijos.

Frachtas (vokiškai fracht) – laivyboje priimtas mokestis už krovinio gabenimą jūra. Frachto įkainis (rate of freight) – krovinio vieno frachto vieneto jūrų gabenimo kaina Frachto įkainio galiojimo terminą apriboja čarterio galiojimo terminas. Frachto sumą apsprendžia išvestinė, gauta padauginus frachto įkainį iš krovinio kiekio, o pati suma nurodoma sąskaitoje už frachtą (Freight Invoice). Frachto įkainio dydis turi būti suderintas laivo savininko ir frachtuotojo derybų metu, kurių svarbus etapas yra frachto įkainio idėjos formavimas.

Pirmajame etape frachtuotojas nustato savo transportavimo poreikius: krovinio kiekį, reikiamą pristatymo laiką, galimus gabenimo kainos parametrus. Remdamasis savo poreikiais, frachtuotojas pateikia užsakymą per brokerį. Remdamasis šiuo įsakymu, brokeris ieško galimo vežėjo. Vežėją, ieškant krovinio, paprastai atstovauja kitas brokeris. Todėl gabenimo užsakymas perduodamas vežėjų brokeriams, jei derybos vyksta su keliais laivų savininkais, arba vienam brokeriui, jei derybos vyksta su viena brokerio įmone. Gavęs užsakymą, laivo savininkas įvertina savo galimybes ir formuoja frachto įkainio, kuris parodo frachto kainą kartu su frachtavimo sąlygomis, idėją - kaip skubiai reikia būti pakrovimo uoste, kiek bus krovinių, kokios yra uosto sąlygos, kas atsakingas už pakrovimą, kaip bus organizuojamas pakrovimas (kiek laiko laukti) uoste pradėjo krauti, visą savaitę ar tik darbo dienomis bus krovinių darbai).

  • MS PowerPoint 87 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (1023 žodžiai)
  • Universitetas
  • Dominykas
  • Gabenimo kaina
    10 - 1 balsai (-ų)
Gabenimo kaina. (2020 m. Birželio 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/gabenimo-kaina.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 08 d. 02:39
×
125 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo